خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بناب:

همزمان با دهه فجر بیش از ۵۰ برنامه در بناب برگزار می شود

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه بناب با اشاره به برنامه های دهه مبارک فجر گفت: در دهه مبارک فجر امسال بیش از 50 برنامه مختلف در سطح شهرستان و روستاها برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۲۹۲۳۸
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، عمران دوستی ضمن گرامیداشت دهه فرخنده فجر، این ایام را ایام تحقق استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی در کشورمان دانست و خاطر نشان کرد: اگر نگاهی گذرا بر رویدادهای انقلاب و حوادث آن داشته باشیم به راحتی در می یابیم که امکانات و خدمات شهری و روستائی پیش از انقلاب در چه حدی بود و الآن در چه حدی است.

وی افزود: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران مرهون رهبری های پیامبرگونه امام خمینی(ره) و مجاهدت ها و فداکاری های مردم عزتمند ایران اسلامی بود که در برابر ظلم و ستم شاهنشاهی ایستادند و تا آخرین قطره خون خود در برابر ظلم و استبداد طاغوت مقاومت کردند.

دوستی بیان داشت: دهه فجر پایان استبداد و آغاز رهایی انسان بود و آمدن امام(ره)، نزول باران رحمت و حضور خیر و برکت برای مسلمین جهان به شمار می رود.

فرمانده سپاه بناب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای برنامه های شاخص در این شهرستان، افزود: نواختن زنگ انقلاب، آیین استقبال از خورشید، گلباران و عطر افشانی مزار شهدای بناب، افتتاح چندین پروژه عمرانی، برگزاری گرامیداشت دهه مبارک فجر، برگزاری کوهنوری به مناسبت دهه مبارک فجر، شرکت در نمازجمعه و دیدار با ائمه جمعه و جماعات، برگزاری مراسم یادواره شهدا، دیدار با خانواده های شهدا و حضور در راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن ماه از جمله برنامه های شاخص در دهه مبارک فجر خواهند بود.

وی حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن را یادآور شد و گفت: باید با حضوری گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نشان دهیم که همچنان در مسیر انقلاب اسلامی و در مسیر ولایت فقیه قدم برمی داریم و لحظه ای از آرمان های خود عقب نشینی نخواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها