خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خوي:

آبروي نظام و انقلاب رزمندگان اسلام هستند

در راستاي ديدار و دلجويي از رزمندگان سپاه خوي، فرمانده سپاه خوي همراه با مسئول نمايندگي ولي فقيه در اين سپاه از دلاورمردان اين شهرستان ديدار نمود.
کد خبر: ۸۶۲۸۶۵۰
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، فرمانده سپاه خوي با حضور در منازل غيورمردان سپاه اين شهرستان رزمندگان را آبروي نظام و انقلاب عنوان كرد كه آمادگي و هميشه در صحنه بودنشان ترس و هراس دشمنان را در بر دارد.

سرهنگ پاسدار محمد باقر علايي با اشاره به اين كه ما مديون رشادت ها و زحمات رزمندگان هستيم گفت: امروزه ما هم باید با پیروی و پشتیبانی از ولایت و رهبری خود پرچم کشور عزیزمان را در هر نقطه از جهان سرافراشته گردانیم واین هم جز با آگاهی، وحدت، ایمان، و پشتیانی ولایت فقیه مهیا نمی شود.

وي ادامه داد: راه ما راه امام و هدف ما هدف همان رزمندگان زمان جنگ مي باشد لذا امروزه ما مي بينيم كه عزيزان ما اين رزمندگان سلحشور در دفاع از آرمانهاي امام و شهدا پا در ميدان گذاشته اند و ذره اي اميد به دشمنان را نمي دند.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي نيز در ادامه با اين عنوان كه گاها فرصت ديدار از خانواده رزمندگان ميسر نمي شود اما معتقديم كه آرامش و آسايش ما در شب زنده داري رزمندگان و ايثار و گذشت آنان و خانواده هايشان است.

حجت الاسلام محمد رستمي افزود: در کنار صبر و وفا و استقامت رزمندگان سپاه، نبايد از کمکها و امدادهاى الهى غافل شويم، چرا كه مي دانيم تحت هر شرايطي خداوند با ماست و ا گر کمک خدا نبود، معلوم نبود چه بر سر ما مي آمد.

وي ادامه داد: همچنان كه مي دانيم سلاح رزمندگان اسلام ايمان به خدا،دوحدت و اطاعت از ولي فقيه است و تا زماني كه به اين 3 سلاح توسل جوييم هميشه پيروز ميدان هستيم.

در پايان اين ديدارها با اهداي هدايايي از زحمات رزمندگان تجليل شد.

ارسال نظرات