خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

ایران بازیگر اصلی در معادلات منطقه است

مدیرکل فرهنگی بنیاد شهید و اور ایثارگران کشور در تبریز با اشاره به تحولات منطقه، گفت: ایران بازیگر اصلی در معادلات منطقه است.
کد خبر: ۸۶۲۸۴۵۷
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، یار نسب افزود: ایران امن ترین کشور در ناامن ترین کمربند منطقه است و هیچ معاهده ای بدون ایران ممکن نبوده و نقش آن در خط مقاومت به عنوان محور اصلی مطرح است.

وی اظهار کرد: این اقتدار ایران در منطقه در سایه ولایت فقیه و شهداست که شهدا به تاسی از ولایت توانستند آن را به ارمغان بیاورند.

یار نسب با اشاره به نقش شهدا در برهه های مختلف انقلاب از پیروزی تاکنون، بیان کرد: انقلاب اسلامی بر محور مرجعیت و باور مردم به آن، خود مردم و اعتقاد به باورهای الهی پیروز شد که رکن رکین انقلاب بوده و تا زمانی که این سه محور باشد انقلاب اسلامی از همه دسیسه ها محفوظ است.

وی تاکید کرد: اکنون با گذشت سال ها از انقلاب اگر بزرگداشتی برای انقلاب و شهدا برگزار می شود حداقل کار ممکن برای کار بزرگ آن هاست.

مدیرکل فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برنامه میهمانی لاله ها را در 19هزار گلزار شهدای کشور از محوری ترین برنامه های بنیاد شهید در دهه فجر عنوان کرد و گفت: بزرگداشت شهدای ارامنه در شهرستان ها، اهل تسنن در بانه و روستایی در فردو از دیگر برنامه ها برای قشرها و اقلیت ها در این دهه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها