قاضی‌زاده در گفتگو با بسیج عنوان کرد

سیاست متناقض جنتی؛ از سالار عقیلی تا شجریان

کد خبر: ۸۶۲۸۳۹۲
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی نماینده مردم مشهد در مجلس در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: تناقض رفتاری وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی به خوبی دیده می شود.

وی با انتقاد از تضاد گفتار و عمل مسئولان وزارت ارشاد افزود: اینکه برخی در حرف چیزی می گویند ولی در مقام عمل طور دیگری رفتار می کنند تعجب آور است.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس در ادامه گفت: وزارت ارشاد از یک سو نسبت به حضور آقای سالار عقیلی در یک شبکه ایرانی موضع می گیرد اما از این سو علیرغم توهین صریح محمدرضا شجریان به اسلام، شخص وزیر با او در جلسه ای همراه می شود؛ لذا عدم واکنش وزیر ارشاد به اظهارات توهین آمیز محمدرضا شجریان به نظام و اسلام کاملا مشهود بوده و این رفتار ها در این وزارت خانه نهادینه شده است.

قاضی زاده با بیان اینکه وزیر ارشاد کار خود را با سیاست درست به جلو نمی برد افزود: نگاه ایشان فقط به این است که چه اقدامی هزینه آور است که آن را انجام ندهد و درغیر این صورت سریعا رنگ عوض کرده و چیز دیگری می گوید.

نماینده مردم مشهد تصریح کرد: متاسفانه وزارت ارشاد برای بسیاری از کتب و رمان و فیلم های غیر اخلاقی و مبتذل مجوز صادر کرده که باعث تأسف است.

عضو کمیسیون بهداشت در پایان اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی مخصوصا کمیسیون فرهنگی باید این مسائل را سریعا  از وزیر پرسیده و پیگیر جدی این موضوع باشد.

ارسال نظرات