مسئول اتحادیه ی انجمن اسلامی دانش آموزان شهرستان اردکان:

جشن انقلاب متناسب با سبک زندگی ایرانی و اسلامی باشد/عرضه بلیط فیلم "شاهزاده روم " به صورت رایگان به دانش آموزان ابتدایی

حاجی اسمعیلی:جشن انقلاب دارای محتوایی متناسب با سبک زندگی ایرانی و اسلامی شودو جشن های کم ارزش و خاله شادونه ای که توسط ارگان های دولتی بدون محتوا گرفته می شود بهتر است این جشن ها گرفته نشود.
کد خبر: ۸۶۲۷۹۰۹
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۴

مسئول اتحادیه ی انجمن اسلامی دانش آموزان شهرستان اردکان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ به برگزاری مسابقات کتابخوانی این انجمن اشاره کرد و گفت: همزمان با سراسر کشور، به همت انجمن اسلامی دانش آموزی و دفتر اندیشه و هنر انقلاب اسلامی، مسابقات کتابخوانی" دختر شینا " و " مترسک مزرعه آتشین " با عنوان سلسله مسابقات کتاب و زندگی در اردکان برگزار می شود.

وی افزود:کتاب دخترشینا با تخفیف 25 درصدی به دانش آموزان عرضه شده و آزمون آن نیز به دو صورت آنلاین (اینترنتی) و کاغذی برگزار می شود و کتاب مترسک مزرعه ی آتشین رمانی از نامیرا است که در رابطه با هشت سال دفاع مقدس است و مخصوص برادران می باشد.

حمید حاجی اسمعیلی در ادامه در مورد طرح منحصر به فرد انجمن اسلامی اردکان گفت: در راستای بازدید هر چه بیشتر از تولیدات سینمایی مرتبط با سبک زندگی ایرانی اسلامی انجمن اسلامی اردکان تصمیم گرفت بلیط فیلم " شاهزاده روم " را تا پایان دهه فجر به صورت رایگان به دانش آموزان ابتدایی و نیم بها برای متوسطه دوره ی اول عرضه کند.

وی افزود: در حاشیه ی این برنامه، مسابقه ی جالبترین بخش و خلاصه فیلم نیز برگزار می شود که تاکنون در حدود 200 نفر از آن استقبال کرده اند.

مسئول انجمن اسلامی دانش آموزان اردکان ادامه داد: با وجود اینکه این برنامه یک حرکت منحصر به فرد خوب محسوب می شود ولی متاسفانه آموزش و پرورش شهرستان اردکان هنوز آن طور که ما انتظار داشتیم با ما همکاری نداشته اند که این جای گلایه دارد و تنها نهادی که با ما همکاری داشته اند اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوده است.

حاجی اسمعیلی از برگزاری "مدرسه ی انقلاب" برای سومین سال متوالی در شهرستان اردکان خبر داد و افزود: دو سال قبل این طرح در دبیرستان شهید انصاری اردکان اجراء می شد اما بدلیل افزایش دانش آموزان آن، امسال "مدرسه ی انقلاب" در سالن امراللهی واقع در جنب دبیرستان نمونه آیت الله خامنه ای اردکان برگزار می شود.

وی ادامه داد:مدرسه ی انقلاب امسال از 16 بهمن ماه بازگشایی می شود و دارای شش غرفه است که در هر غرفه نمایی جدید از انقلاب تا عصر امروز نمایش داده می شود.

وی در پایان ضمن انتقاد از عدم وجود یک محتوای درست در جشن های انقلاب گفت: هدف از برپایی این مدرسه اینست که جشن انقلاب دارای محتوایی متناسب با سبک زندگی ایرانی و اسلامی شود نه اینکه جشن های کم ارزش و خاله شادونه ای در برخی مناطق شهرستان اردکان توسط ارگان های دولتی بدون محتوا گرفته شود که بهتر است این جشن ها گرفته نشود.

ارسال نظرات