در جلسه ستاد دهه فجر بخش خضرآباد/

مسیر راهپیمایی ۲۲بهمن در بخش خضرآباد اعلام شد

امام جمعه بخش خضراباد درجلسه ستاد دهه فجرانقلاب اسلامي اين بخش با تاکيد بر هرچه باشکوهتر برگزار شدن ايام ا... دهه مبارک فجر به بيان دستاوردهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي پرداخت.
کد خبر: ۸۶۲۷۹۰۵
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، امام‌جمعه بخش خضرآباد در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی این بخش با تاکید بر هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن ایام ا… دهه مبارک فجر به بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت و خواستار انتقال آن به نسل جوان جامعه شد و گفت: اکنون بهترین زمان ممکن برای بیان صحنه‌های شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی به نسل جوان جامعه است.
"حجت‌الاسلام غالبی ” با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز در روز ۷ اسفندماه سال جاری و توطئه‌های از پیش طراحی‌شده دشمنان خواستار حضور همه آحاد جامعه در این انتخابات شد.
همچنین در جلسه مقرر شد مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در بخش خضرآباد ساعت۱۰:۳۰از میدان ورودی شهر خضرآباد تا گلزار شهدای این شهر برگزار شود.

گفتنی است برنامه‌های دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، حضور گسترده در مراسم نماز جمعه، پیاده‌روی خانوادگی وویزیت رایگان بیماران ازجمله مصوبات این جلسه بود.

khezrabad jalasa2[08-07-50]

khezrabad jalasa2[08-08-01]

khezrabad jalasa2[08-08-09]

khezrabad jalasa2[08-08-23]

ارسال نظرات