دستگاه های فرهنگی مراقب نفوذ دشمن در نظام آموزشی باشند

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: دستگاه های فرهنگی مراقب نفوذ فرهنگی دشمن در نظام آموزشی باشند.
کد خبر: ۸۶۲۷۷۳۷
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام سید عباس مسعودی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز دشمن تمام تلاش خود را برای نفوذ در تمامی عرصه های کشور بکار گرفته، به همین دلیل سعی دارد با هدف قرار دادن نسل جوان کشور آنها را در باتلاق انحرافات اخلاقی خود فرو ببرند.
وی اظهار داشت: دشمن سعی دارد اقشار تحصیل کرده نظام را به سوی ارزشهای غیر اخلاقی سوق دهد چراکه همین اقشار تحصیل کرده و همچنین نخبگان فرهنگی کشور به عنوان الگوی تمام عیار مردم به شمار می روند.
مسعودی گفت: اگر نخبگان و اقشار تأثر گذار جامعه بویژه در حیطه فضای آموزشی از ارزش های اسلامی جامعه منحرف شوند جامعه ما دچار نوعی سردر گمی خواهد شد به همین منظور دستگاه های فرهنگی باید با بهرگیری از شیوه های نوین بتوانند اقشار اثر گذار جامعه را به سوی اهداف عالی نظام و ارزش های اسلامی سوق دهند.
وی اضافه کرد:دشمن به این نتیجه رسیده که مقابله رودرو با نظام اسلامی برایش امکان پذیرنمی باشد به همین منظور تلاش خود را در راستای هجمه فرهنگی به اقشار تأثیرگذار جامعه بکار گرفته است.
این فعال فرهنگی گفت: با برنامه ریزی منسجم و بهرگیری از توان تبلیغی بالای مبلغین و مبلغات و برپایی گفتمان اثر گذار در محیط های فرهنگی می توان از رخنه انحرافات دشمن در این فضا جلوگیری کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها