ترکاشوند
زهره طبیب زاده نوری در گفتگو با بسیج:

هر اتفاقی برای دانشمندان هسته ای رخ دهد مسولش تیم مذاکره کننده و دولت است

باید به آقای عراقچی بگوییم که هر اتفاقی از این پس برای جمهوری اسلامی بی افتد مبنی بر سوءاستفاده جاسوسان از اطلاعات هسته ای ایران و هر اتفاقی از این پس برای دانشمندان هسته ای ما بی افتد، ملت ایران مسولین مستقیم آن را تیم مذاکره کننده و دولت می دانند.
کد خبر: ۸۶۲۷۰۷۹
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸
زهره طبیب زاده نوری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات دکتر عراقچی درباره ابراز نگرانی وی از بازرسی های آژانس، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج گفت: باعث تاسف است که هنوز کمتر از یک ماه از اجرای برجام می گذرد و ایران همه تعهداتش را انجام داده است و هنوز هیچ اتفاق مهمی در اجرای برجام رخ نداده است و حالا این اظهارات را از آقای عراقچی می شنویم.

وی افزود: دلسوزان نظام بارها و بارها به این نکات اشاره کرده بودند و با توجه به سابقه ای که از آژانس می شناختند، دلواپس بودند و می دانستند که جاسوسان در قالب بازرسان آژانس هستند و در گذشته نیز دانشمندان هسته ای ما از طریق بازرسان آژانس شناسایی شده بودند و سروریس های جاسوسی موساد و سیا موفق به ترور دانشمندان هسته ای ما شدند.

طبیب زاده نوری تاکید کرد: دلواپسان و منتقدین برجام با دغدغه و درس از گذشته، همه این نکات را یادآوری می کردند و کمتر از یک ماه از اجرای برجام نگذشته است می بینیم که آقای عراقچی هم به صف دلواپسان ملحق شده اند و ما این قضیه را به فال نیک می گیریم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: باید به آقای عراقچی بگوییم که هر اتفاقی از این پس برای جمهوری اسلامی بی افتد مبنی بر سوءاستفاده جاسوسان از اطلاعات هسته ای ایران و هر اتفاقی از این پس برای دانشمندان هسته ای ما بی افتد، ملت ایران مسولین مستقیم آن را تیم مذاکره کننده و دولت می دانند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار