حسین طلا در گفتگو با بسیج:

آقای روحانی چرا در انتخابات 92 نگران صلاحیت‌ها نبودید؟!

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در آن زمان، کاندیداهای ریاست جمهوری زیاد بود، اما تعداد محدودی تایید شدند؛ آقای روحانی نیز از همین شورای نگهبان تاییدیه گرفت، خب چرا آن موقع گفته نشد که این افراد به چه علت تایید نشده اند؟
کد خبر: ۸۶۲۶۶۵۵
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶
حسین طلا عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در پی اظهارات رئیس جمهور در جمع استانداران تصریح کرد: اظهارات آقای روحانی در خصوص رایزنی و دفاع از رد صلاحیت شده‌ها این طور به نظر رسید که او به عنوان کسی که به حق خواهی این افراد بلند شده به چشم بیاید.

طلا با اشاره به جریان های پیش رو در انتخابات اظهار داشت: عارف نیز تلویحا به نوعی روحانی را تهدید کرده و گفته اگر شما در موضوع رد صلاحیت‎ها به صورت جدی وارد نشوید، معلوم نیست در ادامه از شما حمایت کنیم.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: در آن زمان، کاندیداهای ریاست جمهوری زیاد بود، اما تعداد محدودی تایید شدند؛ آقای روحانی نیز از همین شورای نگهبان تاییدیه گرفت، خب چرا آن موقع گفته نشد که این افراد به چه علت تایید نشده اند؟

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: در حال حاضر نیز رئیس جمهور، کاندیدای انتخابات خبرگان است و نمی خواهد ریزش رای داشته باشد؛ لذا طبیعی است قسمتی از خاستگاه رای او در جریان اصلاح طلبی باشد؛ شخص رئیس جمهور بیرون آمده ازهمین پروسه انتخابات برای مجلس خبرگان است پس چرا در اینجا به شورای نگهبان خرده نمی‎گیرد؟

نماینده مردم تهران در مجلس یادآور شد: اظهارات رئیس جمهور و خیلی از مدیران ارشد دولت مبنی بر میل آنها برای ورود جناح متبوعشان به مجلس باعث تبلیغ آن جریان است و هزینه به نظام وارد می‎کند.

طلا با بیان اینکه با این اظهارات رئیس جمهور، نمی توان به چشم بی طرفی محض به دولت نگاه کنیم خاطرنشان کرد: انتظار این است که رئیس جمهور این نوع اظهارات را با تامل بیشتری بیان کرده و بداند که دستگاه زیرمجموعه او مجری انتخابات است و کوچکترین سوء تفاهم در این خصوص می‎تواند موجب وارد شدن ضربات سنگینی به ساختار انتخابات شود.
ارسال نظرات