به همت خیر اشکذری/

راه اندازی نخستین کتابخانه تخصصی ورزش در اشکذر

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اشکذر در گفت‌وگو با خبرنگار اشکذر نیوز از راه اندازی کتابخانه تخصصی ورزشی به همت خیر اشکذری آقای کلانتریان در اشکذر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۵۹۶۱
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر؛ رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اشکذر از راه اندازی کتابخانه تخصصی ورزشی با همت خیّر اشکذری آقای کلانتریان در اشکذر خبر داد.

دشت آبادی در این رابطه گفت: آقای کلانتریان با توجه به صحبت هایی که با رئیس پیشین این اداره داشت مکان بالایی استخر کلانتریان را برای ایجاد یک کتابخانه تخصصی ورزش در نظر گرفته بود.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه سالن بالایی استخر مکانی بزرگ برای کتابخانه است با صحبت هایی که با آقای کلانتریان صورت دادیم میتوان از آن برای ورزش های دیگر استفاده نمودکه در این رابطه رئیس هیئت ورزشهای همگانی از ما درخواست کرده است که در آن مکان تجهیزات و لوازم ورزشی مناسب با ورزش های همگانی استقرار پیدا کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اشکذر افزود: با توجه به اینکه آقای کلانتریان در حدود مبلغ ۱۳۰میلیون ریال برای خرید کتاب های تخصصی ورزش اختصاص داده اند و کتاب هایی نیز تهیه شده است ما درحال جستجو برای پیدا کردن مکان مناسبی برای راه اندازیاین کتابخانه هستیم.

ارسال نظرات