امام جمعه خضرآباد در واکنش به هجمه‌ها علیه شورای نگهبان

هرکس بگوید رای شورای نگهبان کذا است «مفسد» است/ همه باید به قانون پایبند باشند

امام جمعه خضرآباد با یادآوری جمله تاریخی امام (ره) خاطرنشان کرد: امام فرمودند هرکس بگوید رای شورای نگهبان کذا است «مفسد» است.
کد خبر: ۸۶۲۵۹۵۵
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر؛ امام جمعه خضرآباد، با اشاره به فشار برخی مسئولان، افراد و گروه‌ها به شورای نگهبان، گفت: با گذشت بیش از سه دهه از انقلاب اسلامی همیشه شاهد این بودیم که شورای نگهبان فارغ از جناح بندی‌های سیاسی عمل کرده و همیشه عمل به مر قانون را سرلوحه کار خود قرار داده است.

"حجت الاسلام والمسلمین غالبی" امام جمعه خضرآباد با بیان اینکه بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در سخنرانی‌ها و پیام‌های مختلفی با تاکید بر فصل الخطاب بودن نظر شورای نگهبان، بر لزوم پذیرش آن توسط همه گروه‌ها، احزاب و افراد تاکید ورزیده‌اند، خاطرنشان کرد: امام فرمودند هرکس بگوید رای شورای نگهبان کذا است «مفسد» است.

وی اظهار کرد: در فرآیند انتخابات هیچکس نباید خواسته فرا قانونی داشته باشد زیرا چنین امری ریختن آب به آسیاب دشمنان و تضعیف نهادهای درگیر انتخابات است و همه باید به قانون پایبند باشند.

امام جمعه خضرآباد افزود: مردم باید در انتخاب افراد و رای دادن به آنها مراقب باشند و افراد اصلح را انتخاب کنند.

وی در پایان بیان کرد: آنهایی که شورای نگهبان را تضعیف می‌کنند، دنبال دیکتاتوری هستند و شورای نگهبان مانع از دیکتاتوری خواهد شد.

ارسال نظرات