عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفتگو با بسیج:

رایزنی دولت درباره رد صلاحیت شده ها فشار بر شورای نگهبان است

عضو کمیسیون آموزش مجلس بیان کرد: اگر دولت و رئیس جمهور اقدامی مازاد بر مسائل جاری و فرآیند حقوقی انجام می‎دهند خلاف قانون است و اگر به دنبال رایزنی‎ها هستند؛ این نوعی فشار بر شورای نگهبان است و کار مناسبی نیست.
کد خبر: ۸۶۲۵۷۶۴
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵
قاسم جعفری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در نقد اظهارات رئیس جمهور در جمع مجریان انتخابات تصریح کرد: دولت و رئیس جمهور از احساسات مردم به نفع مسائل جناحی و سیاسی بهره می‎گیرند که  اقدام نادرستی است.

جعفری بیان کرد: اگر دولت و رئیس جمهور اقدامی مازاد بر مسائل جاری و فرآیند حقوقی انجام می‎دهند خلاف قانون است و اگر به دنبال رایزنی‎ها هستند؛ این نوعی فشار بر شورای نگهبان است و کار مناسبی نیست.

وی همچنین یادآور شد: برای فرآیند انتخاباتی یک مسیر مشخصی تعریف شده و افراد رد صلاحیت شده می‎توانند اعتراض خود را طبق این فرآیند به مرجع بالاتر بدهند و در این خصوص اقدام کنند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس در خاتمه خاطرنشان کرد: البته انتظارمان این است که شورای نگهبان مسیر قانونی را طی ‎کند و باید توجه داشت که تایید کسانی که صلاحیت نداشته اند تضییع حقوق مردم و ضد حق الناس و خلاف شرع است.

ارسال نظرات