با حضور پرسنل آتش نشانی و ارگانهای مربوط صورت گرفت؛

برگزاری دوره های تخصصی آتش نشانی به صورت تئوری و عملی در ابرکوه

دوره آموزش مبانی ایمنی و آتش نشانی ویژه پرسنل آتش نشانی و دیگر ارگانهای مرتبط، در ارایه خدمات با مرکز آتش نشانی، در محل دایمی شواری اسلامی شهر ابرکوه، از طرف دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد برگزار گردید.
کد خبر: ۸۶۲۵۴۲۰
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، محسن فلاحزاده، مسئول خدمات شهری شهرداری ابرکوه، ضمن اعلام این خبر عنوان کرد: این دوره آموزشی در محل دایمی شورا با حضور کادر آتش نشانی و دیگر ارگانهای مرتبط، با هدف رفع مشکل آموزش و کار با تجهیزات آتش نشانی به صورت اصولی برطرف کردن نواقص و کمبود های آتش نشانی برگزار گردید.

وی در ادامه افزود: این دوره که با حضور مسئول واحد آموزش سازمان به همراه کارشناسان و مأمورین عملیاتی برگزار شد، در دو بخش تئوری و عملی اجرا که در بخش تئوری آموزش های لازم در خصوص شناخت انواع آتش و نحوه مقابله با آن و مسائل مربوط به پیشگیری از حادثه و آتش سوزی ارائه و در بخش عملی، کار با کپسول های آتش نشانی و پتوی خاموش کننده آموزش داده شد.

فلاحزاده اضافه کرد: دوره آموزشی استفاده از خاموش کننده های پرتابل و قابل حمل ویژه پرسنل آتش نشانی و دیگر ارگانهای مرتبط در یک دوره 8 ساعته در محل دایمی شورا برگزار شد.

وی در پایان آشنایی با قابلیت های خودروی نجات آتش نشانی را نیز از جمله دیگر برنامه های این دوره عنوان کرد که مورد توجه قرار گرفت.

ارسال نظرات