مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان:

رویکرد بسیج دانشجویی در دانشگاه یک رویکرد فرهنگی و سیاسی است/ما به دنبال زنده کردن روحیه مطالبه گری دانشجویان هستیم

کیخا گفت: رویکرد بسیج دانشجویی در دانشگاه یک رویکرد فرهنگی و سیاسی است ما به دنبال زنده کردن روحیه مطالبه گری دانشجویان هستیم تا بتوانیم اهداف انقلاب اسلامی را در دانشگاه پیاده کنیم.
کد خبر: ۸۶۲۵۴۱۵
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۵
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی از زاهدان، علیرضا کیخا، مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان در آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان گفت: در اهمیت بسیج دانشجویی همین بس که امام راحل با فرمان خودشان، آن را تأسیس کردند.

وی عنوان کرد: فضای دانشگاه به دلیل وجود انواع جریانات و طیف های سیاسی و فرهنگی بسیار پیچیده و متفاوت است و برای شناخت آن باید وارد این فضا شد.

مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان به رویکرد بسیج دانشجویی در دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: قوانین موجود در دانشگاه به جهت خاص بودن قشر دانشجو بسیار ویژه است بسیج دانشجویی نیز به دلیل حضور در این فضا قوانین مخصوص خود را دارد.

وی ادامه داد: رویکرد بسیج دانشجویی در دانشگاه یک رویکرد فرهنگی و سیاسی است ما به دنبال زنده کردن روحیه مطالبه گری دانشجویان هستیم تا بتوانیم اهداف انقلاب اسلامی را در دانشگاه پیاده کنیم
ارسال نظرات