مسئول بسیج دانشجویی استان چهار محال و بختیاری

آقای رئیس جمهور چرا نقض عهد می کنید؟پس شعار قانون مداری چه شد؟

همایش انتخاباتی استانداران و فرمانداران با آقای رئیس جمهور محترم به میتینگ تمام عیار مبارزه با قانون انتخابات تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۶۲۵۳۹۲
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۳
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ؛مسئول بسیج دانشجویی استان چهار محال و بختیاری در واکنش به صحبت های رئیس جمهور محترم،گفت:همایش انتخاباتی استانداران و فرمانداران با آقای رئیس جمهور محترم به میتینگ تمام عیار مبارزه با قانون انتخابات تبدیل شده است رئیس جمهور محترم با ورود به بازی بسیار خطر ناکی مرزهای قانونی را که خود باید پاسدار آن باشد در هم شکسته و با وارد کردن فشار بر شورای نگهبان تلاش می کند تا سیر احراز صلاحیت ها را تحت الشعاع خواسته های جناحی و سیاسی خود قرار دهد.

احمد راستینه در ادامه گفت: حمله بی سابقه رئیس جمهور به قانون یادآور مقاطعی از تاریخ انقلاب است که در پایان سرنوشت خوبی را برای مسببان آن به همراه نداشت، خط کش سیاسی آقای رئیس جمهور با درجه بندی افراط دیگر همخوانی با شعار اعتدال ندارد. وقتی به صحیفه امام(ره) مراجعه می کنیم و صراحت بیانات امام را در خصوص کسانی که به بهانه های قانونی حمله می کنند مرور می کنیم متوجه نگاه انحرافی دولت در خصوص انتخابات می شویم، هفته گذشته رهبر معظم انقلاب با دور اندیشی تذکر دادند که اگر افرادی در فکر تحریم انتخابات هستند ملت با حضور گسترده خود پاسخ آنها را خواهد داد.

رئیس جمهور محترم باید بداند شورای نگهبان وظیفه ندارد مجلس را بین جناح ها تقسیم کند بلکه وظیفه دارد صلاحیت های قانونی را احراز نماید.

وی افزود: اینکه انتخابات می خواهیم چکار؟ حرف نابجایی است که باید از رئیس جمهور محترم پرسید انتخابات از آن ملت است یا دولت؟ شما تنها مجری قانون هستید. و وظیفه دارید انتخابات را در موعد مقرر برگزار نمائید.


ارسال نظرات