با حضور سردار سلیمانی برگزار شد

جلسه هماهنگی‌ گردهمایی«هنر انقلابی در آئینه راهیان نور»

جلسه هماهنگی کمیته های اجرایی نخستین گردهمایی “هنر انقلابی در آئینه راهیان نور ” با حضور سردار سلیمانی در سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۵۳۲۲
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،جلسه هماهنگی کمیته های اجرایی نخستین گردهمایی "هنر انقلابی در آئینه راهیان نور ” با حضور سردار  یعقوب سلیمانی دبیرشورای سیاست گذاری جشنواره ملی سرزمین نور، سیدمحمدیاشار نادری دبیر سیزدهمین جشنواره سرزمین نور و همچنین اعضای شورای سازمان اردویی راهیان نور بسیج در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

این جلسه به منظور هماهنگی و انسجام میان اعضای شورای سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج با جشنواره ملی سرزمین نور به منظور برگزاری نخستین گردهمانیی هنر انقلابی در آئینه راهیان نور برگزار شد که قرار است روز دوشنبه ۵ بهمن در مجتمع فرهنگی سیزده آبان (لانه سابق جاسوسی آمریکا) برگزار ‌شود.

سیدمحمدیاشار نادری درحاشیه این جلسه به خبرنگار ما گفت: سردار فضلی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، سردار کارگر رئیس ستاد مرکزی راهیان نور و همچین استان رحیم پور ازغدی استاد دانشگاه به عنوان سخنرانان این مراسم تعیین شده اند.
وی ادامه داد: در حاشیه این همایش گردهمایی از مسئولین جشنواره مردمی عمار و دبیران جشنواره سرزمین نور و جمعی از هنرمندان تقدیر خواهد شد.

دبیر سیزدهمین جشنواره ملی سرزمین نور تاکید کرد: از جمله ویژگی های جشنواره  سرزمین نور مشارکت و همکاری سازمان بسیج مستضعفین، وزارت فرهنگ وارشاداسلامی، ارتش جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی، سازمان صداوسیما و همچنین معاونت فرهنگی واجتماعی سازمان بسیج است  و دبیری این جشنواره به عهده سازمان اردویی راهیان نور بسیج است.

وی افزود:مصوب شد برای هرچه بهتر برگزار کردن جشنواره سرمین نور از امروز تیزر تلویزیونی از شبکه های سراسری و همچنین یک برنامه ۱۵ دقیقه ای از شبکه خبر پخش شود.

نادری با اشاره به آثار رسیده به جشنواره ملی سرزمین نور خاطر نشان کرد: بیش از ۲۰ هزار اثر به جشنواره سرزمین نور امسال رسید که داوری آنها به پایان رسیده است و علاقمندان می توانند اسامی برگزیدگان این دوره از جشنواره را در سایت سرزمین نور مشاهده نمایند.

دبیر سیزدهمین جشنواره ملی سرزمین نور با بیان اینکه امسال به دنبال افزایش کمیت آثار نبودند، گفت: امسال تلاش داشتیم که به کیفیت آثار توجه ویژه ای شود و در جلسه نقد و بررسی که با داوران این دوره از جشنواره داشتیم، اذعان داشتند که کیفیت آثار رو به افزایش بوده است.

وی افزود: داوران جشنواره معتقد هستند که برگزاری کلاس های آموزشی در طول سال برای برگزیدگان و شرکت کنندگان جشنواره نیاز است و ما در برنامه داریم که این موضوع را بررسی نماییم؛ هر چند باید گفت که کارگاه آموزشی در اسفند امسال در حاشیه برگزاری اختتامیه سیزدهمین دوره از این جشنواره در خرمشهر با حضور داوران و منتخبین جشنواره برگزار خواهد شد.

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند آثارشان را برای شرکت در دوره چهاردهم در رشته‌های شعر، خاطره، متن ادبی، داستان، عکس، نمایشنامه، دلنوشته، فیلم، فیلمنامه، نرم‌افزار، وبلاگ و وب سایت از طریق وب سایت سرزمین نور به نشانی   sarzaminenoor.ir ارسال نمایند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار