مدیرکل میراث فرهنگی یزد:

استان یزد رتبه سوم کشور در جذب گردشگر خارجی را دارد

مدیرکل میراث فرهنگی یزد با اشاره به اینکه بسیاری از مردم یزد با جاذبه های گردشگری این استان آشنا نیستند، گفت: زمینه آشنایی مردم یزد با جاذبه های گردشگری یزد فراهم شود.
کد خبر: ۸۶۲۵۱۴۸
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴

به گزارشخبرگزاری بسیج از یزد: محمدمهدی شرافت پیش از ظهر امروز در نشست شورای اقتصادی استان یزد با اشاره به اینکه تقویت گردشگری یکی از لازمه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: استان یزد در بحث گردشگری خارجی وضعیت خوبی دارد و در کشور رتبه سوم جذب را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: مشکلی که در زمینه گردشگری داریم این است که در بحث ایرانگردی با مشکل مواجه هستیم و باید نسبت به تقویت حضور گردشگران ایرانی اقدام کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد ادامه داد: باید کاری کنیم که در ابتدا یزدی‌ها اقدام به گردشگری در کل استان کنند و پس از آن جاذبه برای ایرانیان غیر یزدی نسبت به حضور در یزد فراهم شود.

سیدجمال سجادی پور معاون جهاد کشاورزی استان یزد هم با اشاره به اهمیت رفع موانع پیش روی تحقق اقتصاد مقاومتی، گفت: در بحث موضوعات مرتبط با جهاد کشاورزی، 25 مورد مصادیقی که در بخش کشاورزی استان می‌توانستیم کار کنیم و 5 برنامه کلی که در همه بخش‌ها وجود دارد را شناسایی کردیم.

وی خاطرنشان کرد: به وسیله این مصادیق و اجرای دقیق آنها، می‌توان زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی در استان یزد را فراهم کرد.

ارسال نظرات