خبرهای داغ:

جلسه شورای قشر بسیج فرهنگیان تکاب برگزار شد

جلسه شورای قشر بسیج فرهنگیان با حضورجانشین فرمانده ناحیه و اعضاء شورای قشر با موضوع ترویج گفتمان رهبری و منویات مقام معظم رهبری در جامعه فرهنگیان، در محل سالن کنفرانس آموزش و پرورش تکاب برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۵۰۱۲
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، ایرج کرامتی مدیر کانون بسیج فرهنگیان در ابتدای جلسه ضمن عرض خیر مقدم و گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم تحسینی افزود: با توجه به تأثیرپذیری فرهنگیان از شخصیت والای زنده یاد استاد فتحعلی تحسینی ، از استاد به عنوان گنجینیه ای ارزشمندیاد کرد که باید اهداف و منش این مرد بزرگ الگوی نسل امروز و آینده گردد که وی نه تنها در عرصه ایثارگری و جنگ اسوه و الگوی همگان بودند بلکه در زمینه های اخلاق وتعلیم و تربیت اسلامی نقش بسیار والایی را در عرصه های مختلف فرهنگی و علمی ایفاکردند که این استاد بزرگوار نمونه بارز اخلاق و علم بود.

وی در ادامه دستور جلسه را که ترویج گفتمان رهبری و منویات مقام معظم رهبری در جامعه فرهنگیان را اعلام نمود، سپس احمد زارعی یکی از اعضای شورا، ضمن تقدیر از حضور کلیه اعضاء شورای قشر اظهار داشت: ماباید آمادگی لازم را در مقابله با هرگونه تهدیدات نظامی تقویت کنیم.

حجت اله خدادادی عضو شورای قشر بسیج فرهنگیان نیز با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلت های اصلی انقلاب حفظ شود گفت: امروز فرهنگیان باید توجه کنند در رأس حکومت وانقلاب اسلامی که به همت معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) این ساختمان بنا و باهمت مردم و با خون های پاک شهدا مستحکم شد، ولی فقیه حضور دارد و تقویت ولایت رهبری و تبعیت از ایشان بر همگان فرض است.

در پایان جلسه سرگرد پاسدار صیاد کرامتی جانشین فرمانده ناحیه ضمن جمع بندی مطالب،موضوعات و نظرات اعضای شورای قشر بیان نمود: اگر می‌خواهیم فرهنگ‌سازی در جامعه صورت گیرد،باید سبک زندگی شهدا و توجه به فرهنگ ایثار و شهادت را مد نظر داشته باشیم تا این فرهنگ وارد زندگی مردم شود و جامعه رنگ و بوی شهدا را بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه امروز همه ما در برابر خون پاک شهداء مسئول هستیم، تصریح کرد: شهدا با خون پاک خود موجب استحکام و قوام انقلاب و نظام شدند و باید در جهت حفظ آرمان ها و ارزش های شهدا گام برداریم . که در این میان بسیج فرهنگیان به عنوان قشرپر رنگ و تاثیر گزار در سطح جامعه می باشد.

ارسال نظرات