157 برنامه ویژه دهه فجر در شهرستان بیجار برگزار می شود

جانشین فرمانده سپاه بیجار از اجرای 157 برنامه متنوع فرهنگی ویژه ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۴۵۶۷
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حسن عسکری از اجرای 157 برنامه متنوع فرهنگی،ورزشی و اجتماعی همزمان با سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در شهرستان بیجار خبر داد.

وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه های دهه فجر مانند سال های قبل بصورت مردمی محور است،گفت: فضا سازی این ایام باید به نحوی انجام شود که موجب انتقال ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نسل سوم و چهارم انقلاب شود.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان بیجار به نقش بارز مردم در طول انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم همگام با تحولات جامعه و دنیای امروز، حرکت خود را تسریع می نمایند و بیشتر از هر زمان دیگری به صحنه آمده و کماکان از انقلاب خود دفاع خواهند کرد.

عسکری خاطر نشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که مردمی بودن و نشات گرفته از اسلام ناب محمدی موجب تمایز آن از سایر انقلاب ها در جهان شده است.

وی گفت: نواختن زنگ انقلاب در مدارس،برگزاری یادواره های شهدا در تمامی حوزه ها ،پایگاه های مقاومت و رده های مختلف بسیج،اجرای ویژه برنامه گرامیداشت دهه فجر،برگزاری مسابات فرهنگی و ورزشی،برگزاری جلسات روشنگری و بصیرت افزایی،برگزاری کارگاه هایی آموزشی ،برپایی نمایشگاه های مختلف از مهم ترین برنامه های ایام الله دهه فجر در شهرستان بیجار است.

جانشین فرمانده سپاه بیجار خاطر نشان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا ،غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدا ،تجدید پیمان با آرمان های شهدا،اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم و برپایی ایستگاه سلامت از دیگر برنامه های بسیج در گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

ارسال نظرات