پس از تعطیلی سه ماهه استخر کلانتریان؛

بهره برداری مجدد از استخر کلانتریان اشکذر تا یک ماه آینده/نشت آب علت تعطیلی موقت استخر

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان اشکذر در گفت وگو با خبرنگار اشکذر نیوز در باره وضعیت استخر کلانتریان اشکذر توضیح داد: باتوجه به نشت آب در این استخر پیمانکار پروژه موظف شد به طور کامل استخر را رفع نقص و تحویل اداره ورزش وجوانان شهرستان اشکذر دهد.
کد خبر: ۸۶۲۴۵۴۵
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اشکذر در باره وضعیت استخر کلانتریان اشکذر توضیح داد: در حدود یک سالی که از افتتاح این پروژه می‌گذرد مردم از این استخر به طور مداوم استفاده می‌کردند ولی به دلیل نشت آب در این استخر مجبور به تعطیلی موقت این استخر برای تعمیر شدیم.

دشت آبادی افزود: با توجه به نشت آب در این استخر پیمانکار پروژهموظف شد به طور کامل استخر را رفع نقصو تحویل اداره ورزش و جوانان شهرستان اشکذر دهد.

وی درمورد اعتبار تعمیر استخر کلانتریان اشکذر گفت: هیچ گونه مشکلی برای اعتبار تعمیر این پروژه نداریم زیرا تمامی هزینه‌های ناشی از تعمیرات این پروژه به عهده پیمانکار این استخر می‌باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان به زمانتکمیل پروژه استخر اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به تعمیرات انجام شده تاکنون ان شاالله تا یک ماه دیگر شاهد شروع بکار استخر کلانتریان اشکذر خواهیم بود.

گفتی است استخر اشکذر پس از کش و قوس‌ها و وعده وعیدهای فراوان و البته با پیگیری‌های مستمر اداره تربیت بدنی شهرستان اشکذر پس از شش سال، سال پیش آبگیری شده بود که با نشت آب دوباره تعطیل شد.

منبع: اشکذرنیوز

ارسال نظرات