مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان:

۲۷۰ طلبه در حوزه علمیه الزهرا (س) زنجان مشغول به تحصیل هستند

حوزه علمیه الزهرا (س) زنجان از ابتدای فعالیت خود تا کنون توانسته بیش از ۷۰۰ طلبه خواهر را تربیت کرده و هم اکنون نیز ۲۷۰ طلبه در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند.
کد خبر: ۸۶۲۴۵۰۱
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان در مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه الزهرا (س) زنجان به عملکرد ارزنده حوزه علمیه الزهرا (س) زنجان در تربیت خواهران طلبه در حوزه علوم دینی اشاره کردو گفت: این حوزه از ابتدای فعالیت خود تا کنون توانسته بیش از ۷۰۰ طلبه خواهر را تربیت کرده و هم اکنون نیز ۲۷۰ طلبه در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

حجت الاسلام بلال محمدی افزود: داشتن زمینه و ظرفیت شکرگذاری از خوبی‌ها و آشکار کردن آن، نشانه سلامت و اعتدال انسان و احساس مسئولیت در قبال خوبی‌ها است.

وی اظهار کرد: تشکر از خوبی‌ها و خوبان یک ضرورت و اصل انسانی است که خواستگاه آن در فطرت الهی انسان‌ها ریشه دارد.

مدیر حوزه علمیه خوهران استان زنجان گفت: شکر از بندگان پیش‌زمینه تشکر از خدا است و در این میان کسی که نتواند خوبی بندگان را ببیند، نمی‌تواند نعمت‌های الهی را دیده و در برابر آنها شکرگذار کند.

حجت الاسلام محمدی تاکید کرد: شیرینی زندگی جمعی به وجود همین فضیلت است و شکرگذاری و قدر دانستن خوبی افراد، که یک ارزش انسانی و دینی است.

گفتنی است، در این مراسم از خدمات ارزنده ۲۰ ساله عدلیه علیزاده مدیر سابق حوزه علمیه الزهرا (س)تقدیر شد و سپهری به عنوان مدیر جدید معرفی شد.

ارسال نظرات