خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

دشمن ولایت فقیه و هویت دینی ما را نشانه گرفته است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: دشمنان ولایت فقیه را مورد هجمه قرار داده اند و برای مورد هجوم قرار دادن خیمه گاه ولایت از هر ابزاری استفاده می کنند.
کد خبر: ۸۶۲۴۲۸۷
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در همایش روحانیون، ائمه مساجد و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج حوزه یک شهری سپاه میاندوآب که در مسجد امام حسین(ع) این شهر برگزار شد با اشاره به سناریوهای دشمنان برای مقابله با نظام اسلامی، اظهار کرد: وظیفه همه ما حمایت و پشتیبانی از ولایت و عمل و پیروی از دستورات رهبری وپیمودن راه امام و شهدا و رهبری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه در شرایط فعلی، درک محیط و شرایط داخلی کشور، مهم و ضروری است، افزود: وظیفه همه ما در این شرایط حساس کنونی، حمایت از ولایت فقیه و حضور حداکثری و انتخاب اصلح است.

وی با اشاره به اینکه همه برنامه ریزی ها دشمنان، ولایت را نشانه گرفته است، گفت: دشمنان ولایت فقیه را مورد هجمه قرار داده اند و برای مورد هجوم قرار دادن خیمه گاه ولایت از هر ابزاری استفاده می کنند.

مولودی با ابراز تاسف نسبت به اینکه متاسفانه برخی در داخل نیز با دشمنان خارجی همراه می شوند، تصریح کرد: در حمایت از ولایت فقیه نباید مصلحت اندیشی کرد، بلکه با قاطعیت از ولایت فقیه حمیات و پشتیبانی کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با حساس خواندن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، اظهار کرد: باید گفتمان ما مطابق با ولایت بوده و انتخاب های ما نیز انتخاب اصلح باشد تا شرمنده امام راحل(ره)، شهدا و رهبری نشویم.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان امروز به دنبال نفوذ و تاثیرگذاری فرهنگی هستند، گفت: دشمنان امروز به دنبال تغییر هویت فرهنگی و مدیریت افکار عمومی هستند.

مولودی با بیان اینکه نفوذ استراتژی دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی است، افزود: دشمن زمینه نفوذ را در برخی از افراد فراهم دیده است و سعی دارد تا از این طریق، گفتمان امام و رهبری را تضعیف کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با تاکید بر حفظ روحیه انقلابی و با بیان اینکه باید قدرت تشخیص صحیح و تقوا داشته باشیم، تصریح کرد: دشمنان به دنبال چندصدایی هستند و می خواهند این چندصدایی و یا صدای همراه با آنها در مجلس بر سر کار بیاید.

وی با انتقاد از اینکه متاسفانه عده ای فدایی انقلاب نیستند بلکه به دنبال سهم خواهی از انقلاب هستند، اظهار کرد: انقلاب افرادی هم تراز خود می خواهد که هم انقلابی باشند و هم با تقوا و ما وظیفه داریم تا در کارهای خود بسیجی وار و انقلابی حرکت کنیم.

مولودی با بیان اینکه دلدادگی به قدرت، زمینه ساز نفوذ است، گفت: قدرت طلبی یکی از زمینه سازان نفوذ در انسان است و همه باید نسبت به این امر واقف بوده و بر آن توجه داشته باشند.

ارسال نظرات