به مناسبت گرامیداشت روز هوای پاک:

برگزاری نخستین گفتمان دانشجویی با فعالان محیط زیست

به مناسبت گرامیداشت روز هوای پاک و با هدف ارتقا فرهنگ حفظ محیط طبیعی و زیستی نخستین گفتمان دانشجویی با فعالان محیط زیست در دانشگاه زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۳۷۶۴
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سرپرست حفاظت محیط زیست استان زنجان در نخستین گفتمان دانشجویی با فعالان محیط زیست گفت: اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان در راستای حرکت در مسیر برنامه‌های سازمان متبوع از ظرفیت‌های سازمانهای مردم نهاد نهایت بهره را می‌برد.

ناصر جعفری افزود: اگر در نهادینه کردن فرهنگ حفظ محیط زیست در دانشگاهها و مدارس استان زنجان عملکرد خوبی داشته باشیم به طور قطع در آینده‌ای نزدیک افق روشنی از محیط زیست را در زنجان شاهد می‌شویم.

وی اظهار داشت: نسل حاضر باید خود را متعهد به حفاظت از منابع و محیط طبیعی و خدادادی کند، همانطور که نسل‌های گذشته ما برای حفظ این منابع تلاش کرده و ان را به ما به امانت داده‌اند ما هم موظفیم تا این هدیه گرانبها را به نسل‌های آینده بسپاریم.

سرپرست حفاظت محیط زیست استان زنجان سازمانهای مردم نهاد فعال در حفظ محیط زیست را یاری‌گران این اداره کل دانست و ابراز کرد: فعالان و دوستداران محیط زیست تسهیل‌گران امور و وظایف تعیین شده برای اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان هستند.

جعفری عنوان کرد: واقعیت این است که حدود 80 درصد آلودگی هوای زنجان ناشی از دود حاصل از اگزوز خودروها است.

سرپرست حفاظت محیط زیست استان خاطرنشان کرد: اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان به منظور کاهش میزان آلایندگی خودروها و وسایل نقلیه جلساتی را با اعضای شورای شهر و شهرداری زنجان برگزار کرده است.

ارسال نظرات