پدر و پسری که بعد از ۱۹ سال در اشکذر همدیگر را یافتند

پدر و پسری بعد از 19 سال با تلاش ثبت احوال شهرستان اشکذر همدیگر را یافتند.
کد خبر: ۸۶۲۳۷۰۱
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر؛ رئیس اداره ثبت احوال شهرستان اشکذر از پایان بی خبری پسر از پدر پس از ۱۹ سال در اشکذرخبر داد.

محمد جلال عسکری در این رابطه گفت: شخصی با نام سینا به این اداره برای تعویض شناسنامه مراجعه داشت که پس از انجام مراحل اداری برای تعویض شناسنامه به فتوکپی شناسنامه پدر نیز احتیاج بود.

وی ادامه داد: با توجه به گفته‌های فرد نام برده، پدر خود را از کودکی تا به حال ندیده است که پس از جستجوهای اداره ثبت احوال شهرستان اشکذر پس از مدتی مشخصات و تلفن پدر سینا یافته شد،بعد از تماس با آقای بهنام پدر فرد نام برده پس از ۱۹ سال توانستند باهم ارتباط برقرار کنند.

عسکری به داستان جدا شدن فرزند از پدرش اشاره کرد و گفت: زمانی که فرزند ۴ ساله بوده است پدرش با توجه به شغلش به مرز ایران و افغانستان می‌رود که توسط طالبان دستگیر شده و چند سالی را در زندان افغانستان سپری کرد.

وی افزود: پس از رهایی از دست طالبان به زادگاه خود شهرستان میانه می‌رود که متوجه می‌شود همسرش با طلاق غیرحضوری از وی جدا شده است و فرزندش نیز با مادر زندگی می‌کند و با توجه به مشکلات پیش آمده به شهر دیگری تعغیر مکان می‌دهد و تا مدت ۱۹ سال از فرزندش که الان ۲۳ ساله بود خبری در دست نداشت.

ارسال نظرات