اعزام قریب به ده هزار دانش اموز بسیجی مازنی به راهیان نور

اولین مرحله از اعزام دانش اموزان مازندرانی رقم خواهد خورد

قریب به ده هزار زائر در اولین مرحله از اعزام دانش اموزان مدارس استان مازندران به اردوی زمستانی راهیان نور مناطق عملیاتی دوره دفاع مقدس جنوب کشورحضور می یابند.
کد خبر: ۸۶۲۲۵۷۰
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۷




خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار جواد بخشی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با اعلام خبر یاد شده گفت: در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس و زنده نگه داشتن رشادتها، دلیر مردیها و اسقامت و پیروزی ظفرمندان نظام جمهوری اسلامی در دوره جنگ تحمیلی کاروانهای راهیان نور در مناطق عملیاتی 8 سال دفاع جانانه حضور شده و از یادمانهای مناطق بازدید می کنند.

مسئول ستاد راهیان نور سپاه کربلا افزود: در مرحله اول راهیان نور که از اول بهمن ماه آغاز خواهد شد،علی رغم استقبال بی نظیر دانش آموزان مدارس مازندران با توجه به امکانات ، قادر نخواهیم بود پاسخگوی همه متقاضیان اعزام در اردوی رایان نور باشیم.

سرهنگ بخشی اشاره کرد: انشاالله در مرحله اول قریب به ده هزار دانش آموزبسیجی داوطلب را برای حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس همراهی خواهیم کرد.

وی گفت: در این مرحله بالغ بر 900 بسیجی کار خدماتی و اجرائی راهیان نور را به عهده دارند که علاوه برآن کمیته های دوازده گانه راهیان نور نیز براساس شرح وظائف همکاری خواهند داشت.

معاون سپاه کربلا یاد آوری کرد: با تمیدات کمیته های مختلف اردویی راهیان نور، شرایط اعزام در سال جاری از وضعیت شایسته ای برخوردار بوده و با هماهنگی های لازم، خودروهای حمل نقل اعزامی هم از استانداردهای مطمئن برای سفری آرام، راحت و بی دغدغه در خدمت دانش آموزان بسیجی اعزام شونده قرار می گیرند.

سرهنگ پاسدار جواد بخشی اولین مرحله اردوی زمستانی راهیان نور در سال 94 را مخصوص دانش اموزان پسر دانست و اظهار کرد: این مرحله از اعزام دارای 15 دوره 4 روزه برای دانش آموزان مشتاق بسیجی در نظر گرفته شد.

مسئول ستاد راهیان نور سپاه کربلا خاطر نشان کرد: مرحله اول اردوی زمستانی راهیان نور تا اول اسفند ماه ادامه خواهد داشت و طی این مدت همکاران ما اقدامات لازم را برای برگزاری اردویی مناسب و در شان دانش آموزان تدارک دیده و بخوبی پذیرایی خواهند کرد.

وی از تمیدات مناسب در موضوعات؛ تامینی، تبلیغی، معنوی، بهداشتی ، درمانی و ... خبر داد و ادامه داد: نیروهای ما در قالب خادم الشهدا ضمن برخورداری از آموزشهای لازم آماده خدمات رسانی از زائرین محترم می باشند.

سرهنگ بخشی استقبال کثیر دانش آموزان برای حضور در مناطق عملیاتی دغاع مقدس را بیانگر علاقمندی بسیجیان به حفظ ارزشهای و سرمایه های دفاع مقدس ، تکثیر و. نشر روحیات انقلابی و مقاومتی در بین دانش آموزان دانست و از روحیه جهادی، شهادت طلبی و استکبار ستیزی بسیجیان تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها