افتتاحیه دوره ششم آموزش فرمانده هان حوزه و پایگاه

تویسرکانی: سخت ترین مسئولیت در سپاه فرماندگی حوزه مقاومت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین: بسیج یک مجموعه مردمی برای حفظ و استمرار و بقای انقلاب و جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۲۲۳۰۵
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: حجت السلام والمسلمین تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در مراسم افتتاحیه دوره ششم آموزشی سردار سرلشکر شهید حسین همدانی گفت:جذب حداکثری مردم به بسیج وظیفه حوزه های مقاومت و عامل شکوه نظام است.

وی ادامه داد:سخت ترین مسئولیت در سپاه فرماندهی حوزه و پایگاه مقاومت است و نیاز به معرفت و شناخت صحیح نسبت به مردم و نظام دارد؛ و کسانی که خود بسیجی هستند باید متولی این امر باشند پاسداری که بسیجی نباشد خود مانع رشد و تقویت این نهاد میشود. بسیجیان به درجه و عنوان توجهی ندارند بلکه این رفتار و کردار ماست که از آنها الگو میگیرند.

تویسرکانی افزود: بسیج یک مجموعه مردمی برای حفظ و استمرار و بقای انقلاب و جمهوری اسلامی است وکسی که مسئول حوزه و پایگاه مقاومت میشود باید الگو واسوه بسیجیان باشد.بسیجیان نیروهای زیرک و لطیفی هستند و به اندک برخورد ما توجه میکنند.

وی با توجه به آیه 80 سوره نساء تاکید کرد: باید برای ادامه کارها در بسیج باید صادق باشیم؛ صداقت راز ماندگاری عزت و اقتدار انقلاب اسلامی و بسیج هست، اگر حوزه های مقاومت به این موراد توجه کنند شاهد پیشرفت های چشمگیری خواهیم بود.

سردار بهشتی مسئول بسیج مساجد و محلات نیز در رابطه با اهداف وضرورت های برگزاری این آموزش ها گفت: ما در اینجا جمع شدیم تا در کنار هم و با همفکری و مشورت بتوانیم به ارتقاع سطح دانش سازمانی و فرماندهی پایگاه و حوزه کمک کنیم و عوامل شکاف و فاصله بین بسیج و سپاه را بررسی و با ارائه راهکارها ریشه کن کنیم.

وی همچنین ادامه داد: هدف دیگر این دوره  تبادل تجربیات فرماندهان  و الگو گیری از یکدیگر در خصوص بهتر اداره کردن  پایگاه و حوزه مقاومت بسیج است.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات