خطیب جمعه نیر:

نباید به دلدادگان آمریکا رای داد/ کسی را انتخاب کنیم که ضامن تحقق آرمان انقلاب باشد

امام جمعه موقت نیر در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: امروز وظیفه ما انتخاب هوشمندانه کسانی است که پشتوانه محکم و ضمانت تحقق آرمان‌های امام و انقلاب باشند.
کد خبر: ۸۶۲۱۷۲۳
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر: نماز جمعه این هفته نیر به امامت حجت الاسلام وکیل امام جمعه موقت در مسجد جامع برگزار شد.

حجت السلام وکیل امام جمعه موقت نیر در خطبه‌ اول نماز ضمن سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی ونظم در کارها با تبریک ولادت امام حسن عسکری شهادت کریمه اهل بیت فاطمه معصومه (س) و اشاره  به فرارسیدن سالروز ولادت امام حسن عسکری (ع) با گرامیداشت سالروز ولادت و وفات این بزرگواران، یک بار دیگر ملت ایران روحیه معنوی و عرض ارادت خود به پیشگاه امام زمان (عج) را نشان می‌دهد.

وی با تأکید بر لزوم بازخوانی تلاش‌های امام حسن عسکری (ع) در مدت 28 سال عمرشان و 6 سال امامتشان افزود: باید نتایج تلاش‌های ایشان به عنوان پشتوانه حرکت عظیم امام زمان (عج) بازخوانی شود.

خطیب جمعه نیر در بخش دیگری از خطبه ها گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران، قدرت و اقتدار خود را در ماجرای اخیر ورود تفنگداران آمریکایی به آب‌های سرزمینی ایران نشان می‌دهد وسربازان آمریکایی با پاسخ محکم و قاطع نیروهای دلاور سپاه پاسداران مواجه می‌شوند.

 وکیل با بیان اینکه بعد از پرویی رژیم آل‌سعود خیلی‌ها منتظر اقدام قاطعانه ایران بودند و سئوال می‌کردند که دست برتر ایران کجاست، تصریح کرد: با شکستن چنگ و دندان آمریکا پاسخ محکمی به این موضوع داده شد.

حجت الاسلام وکیل با اشاره به بعد جهانی پیام برخورد قاطع با تفنگداران آمریکایی تأکید کرد: جهانیان بدانند که نه‌تنها تروریست نیستیم، بلکه هرلحظه قربانی زیاده‌خواهی قدرت‌های تروریست‌پرور نظیر آمریکا بودیم.

وی ادامه داد: ما در فصل نرمش قهرمانانه با این حرکت نشان دادیم که با وجود اینکه مردم ایران به دلیل مصلحت، نرم برخورد می‌کنند، اما آن روی سکه قاطعیتی است که مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان دارند.

امام جمعه موقت نیر با اشاره به در پیش بودن انتخابات بیان کرد: امروز وظیفه ما انتخاب هوشمندانه کسانی است که بتوانند کشور را در ادامه راه دو مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری کمک کنند و پشتوانه محکم و ضمانت تحقق آرمان‌های امام و انقلاب باشند، کسانی باید به مجلس بروند که امتحان خود را پس داده باشند و از آمریکا نترسند.

 

ارسال نظرات