امام جمعه قیدار:

اصل انتخابات، حضور مردم در پای صندوقهای رأی و رأی دادن آن‏ها است

اصل انتخابات، حضور مردم در پای صندوقهای رأی و رأی دادن آن‏ها است و همه باید شرکت کنند و شرکت در انتخابات آبروی نظام جمهوری اسلامی، اسلام ، ملّت ایران و کشور است.
کد خبر: ۸۶۲۱۵۵۴
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امام جمعه قیدار در خطبه های نماز جمعه این هفته به انتخابات اشاره کرد و گفت: اصل انتخابات، حضور مردم در پای صندوقهای رأی و رأی دادن آن‏ها است و همه باید شرکت کنند و شرکت در انتخابات آبروی نظام جمهوری اسلامی و آبروی اسلام و آبروی ملّت ایران و آبروی کشور است.

حجت الاسلام طالبی افزود: باید به کسانی رای دهیم و ییک مجلسی تشکیل دهیم که در مقابل دشمنان بین‏ المللی حرف آن‏ها را نزند چه در قضیّه‏ی هسته‏ای و چه در قضایای گوناگون دیگر، حرف دشمن را تکرار نکند و کسانی می توانند رهبر شجاع مقاوم در مقابل دشمن اهل توکل به خدا و ادامه دهنده راه امام را انتخاب کنند که خودشان دارای این خصوصیات باشند.

وی با اشاره به بیانات ولی امر مسلمین در جمع مردم قم که به مناسبت بزرگداشت قیام 19 دی برگزار شد، نکات بسیار مهم و راهگشائی داشت که بخش اول در رابطه با تحلیل رهبر معظم انقلاب از کودتای رنگی سال 88 و تلاش دشمن برای سرنگونی انقلاب اسلامی با استفاده از انقلاب و کودتای رنگی بود.

طالبی افزود: در سال 88 بعد از انتخابات مهم ریاست جمهوری و حضور 40 میلیونی مردم در انتخابات، کشور را در آستانه یک کودتای رنگی قرار داد و برخی از افرادی که دارای سوابقی در انقلاب اسلامی نیز بودند در این کودتای رنگی نقش‏هایی ایفا کردند و از قطار انقلاب جدا شده و با لجاجت و قانون‏گریزی و مقابله با قانون، شیرینی انتخابات پرشور را به کام ملت تلخ کردند.

امام جمعه قیدار ادامه داد: در کودتای سال 88 دشمنان نظام اسلامی از فرصت انتخابات استفاده کردند و با برنامه‏ریزی‏های قبلی، صحنه‏ای را آماده کردند که برخی کاندیداهای انتخاباتی که سوابقی در انقلاب داشتند در طرح دشمن قرار گرفتند و به‏نوعی حرکت کردند که نقشه دشمن را تکمیل و با ایستادن در برابر قانون، زمینه شکل‏گیری یک کودتای رنگی در کشور را فراهم کردند.

وی افزود: کودتای انتخاباتی سال 88 و تلاش کاندیداهای شکست‏خورده برای مقابله با قانون نباید فراموش شود چراکه تجربه‏ای سخت و گران برای نظام اسلامی و ملت ایران بوده است. کارهایی که در سال 88 کردند، از ابتکارات جدید آمریکایی‏ها بود که به بهانه‏ ی انتخابات، و این که یک دولتی که مورد قبول آمریکا نیست رأی آورده اقلّیّتی را که رأی نیاورده بکشانند داخل میدان، و برای این‏که این اقلّیّت را برجسته کنند، یک رنگی را مشخّص می‏ کنند.

طالبی ادامه داد: کودتای رنگی سال 88 توسط ملت ایران و با حضور بصیرتمندانه آنان به شکست انجامید و عناصر کلیدی آن در داخل بی‏آبرو شدند و در میان ملت اعتبار خود را از دست دادند.

وی به اقدام دلیرمردان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خلیج فارس اشاره کرد و افزود: عکس العمل سریع و هوشمندانه نیروی پرافتخار نیروی دریای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در مورد تجاوز دو شناور آمریکا به حریم دریایی خلیج فارس و دستگیری ده تفنگدار آمریکایی یکبار دیگر اقتدار ملت بزرگ ایران را در زیر سایه پر برکت فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) به نمایش گذاشت.

طالبی ادامه داد: آنچه در این اقدام اقدام مقتدارانه تحسین برانگیز است رفتار اسلامی و برخورد با رافت اسلامی سپاه عزیز با دستگیرشدگان آمریکا بود که برای همه دنیا درس داشت اسلامی واقعی را به همه نشان داد.

وی افزود: این اقدام دلیرمردان نیروی دریایی سپاه دو پیام به همراه داشت یک پیام برای کشورهای منطقه به ویژه عربستان که اربابشان آمریکا است و جنگ نیابتی در منطقه می کنند که مواظب باشند دچار اشتباه محاسباتی نشوند با دم شیر، بازی نکنند، در مسیر اشتباه حرکت نکنند ایران چنان قدرتی دارد که توانسته قایق‌های مدرن‌ترین ارتش دنیا را به راحتی بگیرد و از موضع قدرت آن‌ها را آزاد کند وقتی با قدرت های بزرگ و اربابانشان اینگونه برخورد می کند اینها که عددی نیستند پس بیهوده رجز خوانی نکنند.

امام جمعه قیدار در ادامه اظهار داشت: این عملیات غرور آفرین نشان از اشراف اطلاعاتی سپاه پاسداران بر مرزهای آبی کشور و رصد لحظه به لحظه آب‏های کشورمان توسط واحدهای رزمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارد و اگر دشمن دست از پا خطا کند با سیلی قدرتمند فرزندان انقلاب مواجه خواهد شد.

ارسال نظرات