مسئول سازمان بسیج سازندگی مازندران:

پیشرفت با اتکا به داخل حاصل میشود

مسئول سازمان بسیج سازندگی مازندران گفت: نمی‌توان درب کشور را بست؛ بلکه باید با اتکا به داخل، به‌سوی پیشرفت گام برداریم.
کد خبر: ۸۶۲۱۰۵۲
|
۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، غلامرضا شریعتی در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه پیشرفت و توسعه از الزامات زندگی امروز ما است، اظهار کرد: نمی‌توان درب کشور را بست بلکه باید با اتکا به داخل، به‌سوی پیشرفت گام برداریم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی مازندران افزود: راه برون‌رفت ما از مشکلات به فرموده امام، اقتصاد مبتنی بر کشاورزی است و در زمینه کشاورزی به‌ویژه صنایع تبدیلی مرتبط با کشاورزی، حاضر به کمک در حوزه اعتبارات به تولیدکننده هستیم.

در ادامه معاون فرماندار رامسر گفت: ایران اسلامی با انقلاب خود در سال 1357، ستون‌های استکبار جهانی را به لرزه درآورد و دشمنان زیادی را برای ایران ایجاد کرد که نقطه عطف این دشمنی‌ها دفاع مقدس است و امروز نیز به طرق مختلف دشمنیها ادامه دارد.

محمد آزاد با اشاره به اینکه رامسر بیشترین نرخ بیکاری را در استان داراست، اظهار کرد: با توجه به موقعیت خاص و ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه شهرستان بایستی تلاش شود با امکانات، برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح ظرفیت‌های بالفعل را بیشتر کرد و ظرفیت‌های بالقوه را به بالفعل تبدیل کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامسر با اشاره به بیانات رهبری، یکی از مقوله‌های بسیار مهم را اقتصاد مقاومتی دانست که باید به گفتمان در جامعه تبدیل شود.

محمد جعفری با بیان این نکته که دشمن تیر خود را به طرف خودباوری جوانان نشانه رفته، بیان کرد: نگاه ما باید به منابع داخل کشور باشد و با تکیه بر نگاه جهادی و روحیه خستگی‌ناپذیر بتوانیم کشور را به پیشرفت برسانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها