دست های خمسه در مازندران رنگی شد

علیرضا خمسه بهمراه محسن احسانی، ناهید حیاتی ، مروارید هاشمی و نیما جانبازی در نقش بازیگر و مشاور هنری فیلم دست های رنگی نقش‌آفرینی می‌کند.
کد خبر: ۸۶۲۰۹۹۷
|
۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۶



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، تله‌فیلم دست‌های رنگی در مرکز توان‌بخشی معلولان ذهنی شهدای بالالموک قائم‌شهر کلید خورد.

این فیلم در لوکیشن‌های مرکز توان‌بخشی قائم‌شهر و شهرهای فریدونکنار، سرخرود، سلمان‌شهر، ساری و سوادکوه ساخته می‌شود.

مروارید هاشمی نویسنده و کارگردان این تله‌فیلم در این باره گفت: موضوع فیلم در مورد زن و شوهر جوانی به نام‌های سامان و نیلوفر است که سه سال از ازدواج‌شان می‌گذرد.

وی در این زمینه اظهار کرد: نیلوفر که مددکار معلولان است درگیر مشکلاتی با شوهرش می‌شود که به گذشته سامان برمی‌گردد و مربوط به برادر معلول فوت‌شده‌اش و رفتارهای نامناسب پدر با برادر معلولش است.

تهیه کننده تله‌فیلم دست‌های رنگی افزود: براساس موضوع داستان، سامان براثر مشکلات و تنش‌های گذشته، تمایلی به داشتن فرزند ندارد و از طرفی نیلوفر باردار است.

هاشمی از حضور علیرضا خمسه در نقش بازیگر و مشاور هنری فیلم خبر داد و تصریح کرد: مشاوران بخش معلولان محسن احسانی و بخش خانواده ناهید حیاتی بوده و مروارید هاشمی در نقش اصلی بازیگر زن، نیما جانبازی در نقش اصلی مرد و علیرضا خمسه در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

سایر عوامل این فیلم نیز به این ترتیب است؛ مدیر تصویربرداری اعلی سلطانی‌ها، طراح گریم: مرصاد احمدی، مدیر صدابرداری: غلام‌رضا رمضان‌پور، مدیر تولید: بهزاد خادمی، مدیر مالی: معین هاشمی، منشی صحنه: مژگان نوروزی و عکاس پشت صحنه: سیدعلی روشنایی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها