پژمان فر در گفتگو با بسیج:

تعجیل دولت در اجرای برجام برای انتخابات است

رئیس کمیته رسانه‌ای مجلس گفت: رفتار دولت در اجرای زود هنگام برجام در راستای انتخابات است و سعی دارند در این مدت باقی مانده تا انتخابات مقداری فضاسازی کنند و یک سری وعده های دروغین ولو ازناحیه امریکایی بدهند که تا هفته های آتی، درها باز و تحریم ها لغو خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۲۰۶۱۳
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴
نصرالله پژمان ‌فرعضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگارسیاسی خبرگزاری بسیج، با اشاره به عملکرد دولت در روند اجرای برجام اظهار داشت: تاکنون تخلفات فراوانی در نقض برجام احراز شده و طبق نامه رهبر معظم انقلاب در تایید مشروط برجام، این توافق نامه لغو است و باید از مسیر دیگری پیگیری شود.

پژمان فر ادامه داد: اما رئیس جمهور امروز با صراحت بیان می کند که ما دیگر مسیری برای برگشت برجام نداریم و باید آن را اجرا کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: اینکه ما راه را برویم و کشور را در یک وضعیت انجام شده قرار دهیم برخلاف اسناد موجود در برجام است و این موضوع باید از ناحیه مجلس و شورای نظارت بر اجرای برجام پیگیری و از آن جلوگیری به عمل آید.

نماینده مردم مشهد در مجلس با اشاره به اینکه دولت تا کنون نتوانست در وضعیت اقتصادی کاری به جلو ببرد و چرخه اقتصاد از کار افتاده است، گفت:  با این اقدامات دولت چرخه سانتریفیوژها و فعالیتهای هسته ای نیز که مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده در حال ازبین رفتن است.

پژمان فر در خاتمه خاطرنشان کرد: رفتار دولت در اجرای زود هنگام برجام در راستای انتخابات است و سعی دارند فضا را به این سمت ببرند؛ و بتوانند در این مدت باقی مانده تا انتخابات مقداری فضاسازی کنند و یک سری وعده های دروغین ولو ازناحیه امریکایی بدهند که تا هفته های آتی، درها باز و تحریم ها لغو خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار