خبرهای داغ:

دهیاران آذربایجان شرقی با نکات ایمنی مصرف گاز طبیعی آشنا می شوند

خبرگزاری بسیج: به منظور ترویج فرهنگ مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی دهیاران روستاهای آذربایجان شرقی با هماهنگی و همکاری امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی با نکات مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی آشنا می شوند.
کد خبر: ۸۶۲۰۱۷۸
|
۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، مدیر عامل شرکت گاز استان با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر 1372 روستای استان با 83 درصد خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

ولی اله دینی نقش آموزش دهیاران را در توسعه فرهنگ درست و ایمن از گاز طبیعی را بسیار اساسی دانست و افزود: با همکاری دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی دهیاران 21 شهرستان استان در یک دوره آموزشی مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی شرکت می کنند.

وی هدف اصلی از برگزاری این دوره را کاهش حوادث و روش های درست استفاده ناشی از گاز طبیعی عنوان و بیان کرد: لزوم ارتقای سطح آگاهی این قشر برای انتقال مفاهیم ایمنی و فرهنگ درست مصرف گاز در بین روستائیان از دیگر اهداف برگزاری این دوره می باشد که حدود یک هزار دهیار را شامل می شود.

مهندس اظهار داشت: در مرحله نخست این طرح، دهیاران شهرستان های تبریز، اسکو و آذرشهر در دوره آموزشی با نکات مصرف ایمن و بهینه از گاز طبیعی آشنا شدند.

وی در پایان با اشاره به افزایش آمار حوادث گاز طبیعی در ماه های اخیر ادامه داد: شرکت گاز استان در کنار ارائه خدمات بهینه و پایدار مستمر گاز، رسالت فرهنگ سازی را در راستای کاهش حوادث گاز طبیعی از وظایف خود می داند و از مردم شریف استان می خواهیم با بکارگیری نکات ایمنی و رعایت مصرف بهینه در مصرف گاز طبیعی، این شرکت را در ارائه خدمات یاری کرده تا شاهد بروز حادثه ناگوار برای مشترکین نباشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها