خبرهای داغ:
همزمان با دهه فجر؛

جشنواره عکس حماسه حضور در تبریز برگزار می شود

خبرگزاری بسیج: معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری جشنواره عکس «حماسه حضور» همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۹۷۲۰
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان، علی محرمی گفت: در آستانه سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به منظور ثبت و جمع آوری تصاویر حضور حماسی ملت غیور آذربایجان در دفاع از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی در طول 36 سال گذشته(به ویژه ایام الله دهه مبارک فجر) جشنواره عکس با عنوان حماسه حضور برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره با موضوع مستند سازی حضور اقشار مختلف مردم در دفاع از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی برگزار می شود و هر‌ عكاس می‌تواند حداكثر 7 قطعه تک عكس با فرمت Jpeg در اندازه ضلع بزرگ 1400 پیکسل و با دقت 150dpi به دبیر خانه مسابقه ارسال نماید.

محرمی گفت: شرکت کننده ها می توانند در صورت استفاده از دوربین های آنالوگ ،آثار خود را اسکن و فایل دیجیتال آن ها را به جشنواره ارسال کنند.

وی خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان و علاقه مندان می توانند آثار خود را تا پنجم بهمن ماه جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه جشنواره واقع در بلوار استاد شهریار ،اول سربالایی ولیعصر،مجتمع سینمایی 22 بهمن تبریز انجمن هنر عکاسی استان و انجمن سینمای جوان دفتر تبریز با شماره تماس 3328120124-3328120125-33283350-33283351 تماس حاصل کنند.

جشنواره یاد شده توسط انجمن هنر عکاسی استان و انجمن سینمای جوان دفتر تبریز با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها