اظهارنظر بشار اسد درباره «حاج قاسم»

سردار سلیمانی اسطوره نجات دوستان و وحشت دشمنان است

از نظر آقای اسد، سردار سلیمانی اسطوره نجات است و همزمان، اسطوره رعب و وحشت برای جریان ‌های مقابل.
کد خبر: ۸۶۱۹۴۶۸
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰
 



 
محمدرضا رئوف‌شیبانی، سفیر ایران در سوریه درباره موضع بشار اسد درباره سردار سلیمانی گفت: رئیس جمهور سوریه با تمام مردم منطقه نسبت به سردار سلیمانی هم نظر است. از نظر آقای اسد، سردار سلیمانی اسطوره نجات است و همزمان، اسطوره رعب و وحشت برای جریان ‌های مقابل.
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمدرضا رئوف‌شیبانی، سفیر ایران در سوریه با اشاره به حضور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران به عنوان نماینده مستشاری ایران در سوریه گفت: بدون تردید سردار سلیمانی مهم ‌ترین فردی بود که در سخت ‌ترین شرایط یعنی زمانی که سوریه در آستانه تسخیر توسط گروه ‌های تروریستی و سقوط دمشق بود، به داد این کشور رسید.

سفیر ایران در سوریه در بخشی از گفتگوی خود در پاسخ به سوالی در این باره که نظر آقای بشار اسد در مورد سردار سلیمانی را می ‌دانید؟

رئیس جمهور سوریه با تمام مردم منطقه نسبت به سردار سلیمانی هم نظر است. از نظر آقای اسد، سردار سلیمانی اسطوره نجات است و همزمان، اسطوره رعب و وحشت برای جریان ‌های مقابل.

این مصداق بارز تُرْهِبُونَ بِهِ عَدْوَّ اللّهِ وَعَدُوَّکُمْ است. ایشان نمونه مجسم یک انسان متکامل است و بحمدلله چنین شخصیت ‌هایی در جمهوری اسلامی ایران بسیار داریم.

به برکت انفاس روحانی امام خمینی(ره) و مدیریت و حکمت عالی مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی شخصیت ‌های بسیاری نظیر سردار سلیمانی را تربیت کرده است که در هر مقطعی خودشان را نشان می‌ دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها