هشدار رئیس پلیس‌راه مازندران به رانندگان

برف محورهای مازندران را لغزنده کرد

رئیس پلیس‌راه استان مازندران با اشاره به بارش خفیف برف در محورهای استان، گفت: همراه داشتن زنجیرچرخ برای رانندگان ضروری است.
کد خبر: ۸۶۱۹۱۵۵
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷




خبرگزاری بسیج مازندران، جعفر محمدنژاد درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران اظهار کرد: در حال حاضر در ارتفاعات محورهای مازندران شاهد بارش برف هستیم.

وی با بیان اینکه حاشیه ارتفاعات محورهای مازندران پوشیده از برف است، گفت: همچنین به دلیل بارش برف سطح جاده‌های مازندران لغزنده است و رانندگان حتما برای تردد از تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ استفاده کنند.

رئیس پلیس‌راه مازندران با بیان اینکه افراد از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند، گفت: در حال حاضر وضعیت ترافیک در محورهای استان به صورت عادی و روان است.

محمدنژاد با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها، خاطرنشان کرد: توصیه به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

وی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش‌شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هم‌وطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها