فرماندار اشکذر در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان اشكذر:

دهه فجر فرصتی برای بسترسازی حضور گسترده مردم در انتخابات است

فرماندار اشکذر در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان اشكذر اظهار داشت: دهه فجر فرصتي است كه مسئولان بستر و زمينه را براي حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان فراهم آورند.
کد خبر: ۸۶۱۹۱۲۵
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر،جلسه ستاد دهه فجر شهرستان اشکذر، با حضور مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و جمعی از مسئولان شهرستان در فرمانداری اشکذر برگزار شد.

در ابتدای این جلسه فرماندار اشکذر ضمن گرامی داشت شهدای قیام ۱۹ دی، گفت: دهه فجر فرصتی است که مسئولان بستر و زمینه را برای حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان فراهم آورند.

محمدعلی شاه‌حسینی در ادامه با بیان افراط‌وتفریط‌هایی که در ادوار تاریخ وجود داشته است، تصریح کرد: همین افراط‌وتفریط‌ها بود که به پیکره نظام اسلامی ضربه زده است و مسلمان باید در راستای وحدت اسلامی در مسیر انقلاب و آرمان‌های آن گام بردارند.

در ادامه جلسه مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ضمن پرداختن به اهمیت و اهداف این دهه، افزود: مهم‌ترین هدفی که در این راستا باید موردتوجه باشد بحث بیان تاریخ دوران انقلاب است که باعث امیدواری مردم کشورمان می‌شود و یکی از همین امیدواری‌ها پیشرفت در عرصه‌های مختلف علمی با وجود تحریم‌ها است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فخرالدینی بصیرت افزایی، همدلی، هم‌زبانی، خودباوری، مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی را از اهداف دیگر این دهه دانست و تاکید کرد: بصیرت افزایی زمانی موثر واقع می‌شود که ما بتوانیم شاخص‌های انقلاب را مطرح کنیم و متحد و یکپارچه در مقابل نفوذ دشمن ایستادگی کنیم.

وی در پایان با اشاره به اهمیت وحدت در بین امت اسلامی، بیان کرد: این وحدت با پشتیبانی و پیروی از ولایت‌فقیه به دست می‌آید و ما باید در همین راستا گام برداریم تا انقلاب خود را به کل دنیا صادر کنیم.

ارسال نظرات