معاون تبلیغ حوزه علمیه یزد:

۴۰ مبلغ در مدارس یزد آرمان‌های انقلاب را تبیین می‌کنند

معاون تبلیغ حوزه علمیه یزد از حضور بیش از ۴۰ مبلغ در مدارس یزد خبر داد و گفت: این مبلغان آرمان‌های انقلاب اسلامی را در مدارس برای دانش‌آموزان تبیین می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۱۸۸۰۷
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: حجت الاسلام سید محمدمحسن حسینی پور، صبح دیروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر در استان یزد اظهار داشت: حوزه‌های علمیه نقش اساسی در تبیین انقلاب اسلامی دارند و در این راستا نیز حضور مبلغان در بخش های مختلف جامعه امری اساسی است.

وی افزود: در استان یزد در راستای حضور مبلغان برنامه ریزی‌های لازم انجام شده که بر این اساس ۴۰ نفر از مبلغان در ۴۰ مدرسه استان یزد به صورت مستمر حضور می یابند و به تبیین آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی می‌پردازند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه یزد خاطرنشان کرد: در این زمینه حداقل پنج گروه چهار تا شش نفره به مدارس و آموزش و پرورش استان یزد اعزام می شوند زیرا مدارس و جوانان یکی از اولویت های ما برای آگاهی بخشی و تبیین انقلاب هستند.

حسینی‌پور تصریح کرد: باید مشکلات و فسادهای جامعه قبل از انقلاب را برای جوانان و نسل امروز جامعه بازگو کنیم تا به خوبی بتوانند آن دوران را بشناسند و بتوانند مقایسه درستی نسبت به قبل و بعد از انقلاب داشته باشند و دستاوردهای انقلاب را به درستی درک کنند.

وی ادامه داد: اعزام مبلغ به روستاها از جمله امور اساسی در حوزه‌های علمیه است که در این زمینه نیز بیش از ۶۰ مبلغ به روستاها اعزام کرده‌ایم و قرار است برنامه های متنوعی را در دهه فجر در روستاها و مساجد استان برگزار کنیم.

معاون تبلیغ حوزه علمیه یزد عنوان کرد: برگزاری جلسات بصیرتی، محافل انس با قرآن و حضور در خانواده شهدا و غبارروبی قبور شهدا از دیگر برنامه هایی است که حوزه علمیه یزد در ایام دهه فجر برگزار خواهد کرد.

 

ارسال نظرات