خبرهای داغ:
در محکومیت اعدام شیخ نمر؛

بسیج دانشجویی دانشگاه ارومیه بیانیه صادر کرد

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد در اعتراض به اجرای حکم اعدام شیخ نمر بیانیه ای را صادر کرد.
کد خبر: ۸۶۱۸۵۶۶
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قل للّذين كفروا ستغلبون و تحشرون الى جهنّم و بئس المهاد

به كافران بگو: زودا كه به زانو در آييد و به سوى جهنّم گرد آورده شويد و چه بد جايگاهى است.

رژیم خونخوار و جنایت کار آل سعود بار دیگر دست به جنایتی آشکار زد و شیخ باقر النمر رهبر مظلوم شیعیان عربستان را به شهادت رساند. حاکمان رژیم فاسد آل سعود که جنون بر آنان حکمفرما گشته با این اقدام خود نشان دادند همچون فردی که در باتلاق دست و پا می زند برای چند روز حکومت بیشتر از هیچ جنابتی دریغ نمی کنند.

طاغوتیان غاصب حریم الهی فراموش کرده اند که با نوکری رژیم صهیونیستی و امریکا نه تنها نخواهند توانست جایگاه منطقه ای خود را ارتقا بخشند بلکه همچون سایر وابستگان به جبهه شیطان با ذلت و بیچارگی با سرنوشت محتوم خود یعنی اضمحلال و سقوط مواجه خواهند گشت.

در این میان سکوت مجامع بین المللی و به اصطلاح مدافعان حقوق بشر قابل که تابلودار حمایت از جانیان، اشرار و قاچاقچیان و مخالف اعدام آنان بودند، قابل تامل است. سکوت و سانسور از جانب دروغگویان و فریبکاران عالم در رابطه با شهادت شهید مظلوم شیخ نمر که مرتکب کوچکترین عمل غیرقانونی نشده بود لکه ننگ دیگری است بر کارنامه سیاه آنان.

آنچه که حائز اهمیت است لزوم توجه به نقش امریکا و صهیونیسم جهانی که ریشه بدبختی در تمامی عالم علی الخصوص جهان اسلام و باعث و بانی سرکوب و ظلم به مسلمین از نیجریه تا عراق و سوریه و یمن غزه هستند، می باشد و امت اسلامی و تمام آزادگان جهان باید تا ریشه کن کردن کامل این شجره خبیثه یعنی امریکای جهانخوار و صهیونیسم بین الملل از پای ننشینند.

آل سعود خبیث به زودی تبعات بسیار سنگین جنایت خود را خواهد پرداخت و حکام آن با عاقبتی به مراتب خوارکننده تر از عاقبت صدام و قذافی دچار خواهند شد.

ما دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد ارومیه ضمن محکوم کردن این جنایت بزرگ، از مسئولین دستگاه دیپلماسی کشور می خواهیم با به نحوی مقتضی پاسخ این اقدام را که دهن کجی به امت اسلامی بود بدهند تا درس عبرتی برای تمامی ظالمین جهان باشد.

ما همچنین شهادت این روحانی بزرگ را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا له الفداء) و نائب بر حقشان حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) و همچنین ملت بزرگ ایران تسلیت عرض نموده و از تمامی آزادگان جهان دعوت می نماییم مراتب اعتراض خود را نسبت به رژیم خونخوار و جنایت کار آل سعود و سردمدارانشان اعلام نمایند.

ارسال نظرات