خبرهای داغ:
در محکومیت جنایت وحشیانه اعدام شیخ نمر؛

بسیج دانشجویی دانشگاه ارومیه بیانیه صادر کرد

بسیج دانشجویی دانشگاه ارومیه با انتشار بیانیه ای ضمن محکومیت جنایت وحشیانه اعدام شیخ نمر روحانی برجسته شیعه خواستار موضع گیری و پیگیری مناسب دولت و وزارت خارجه در رابطه با جنایت فوق شدند.
کد خبر: ۸۶۱۸۵۶۵
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، متن کامل بیانیه به شرح زیر است
:
بسم الله الرحمن الرحیم

منَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا / سوره احزاب، آیه 36

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند

"بکشید مارا، ملت ما بیدار تر میشود" امام خمینی (ره)

در طی سالهای اخیر شاهد اقدامات ضد انسانی، ناقض حقوق بشر و خوی وحشی گرایانه مستکبرین و عمال دست نشانده آنان بر مسلمین و شیعیان مظلوم سوریه، عراق ،یمن، نیجریه و.. در سطح منطقه هستیم.

بعد از فجایای یمن و حادثه دلخراش منا توسط رژیم سفاک و منحوس آل سعود ،اینک و در پی اعدام ناعادلانه شیخ نمر باقر النمر، پرچم دارآزادی و آزادی خواهی در عربستان ،حقیقت باطل ، پوچ و جنایتکارانه آنان بیش از پیش برجامعه بشری و به خصوص جهان اسلام آشکار شده است.

این اقدامات قطعا با شعله ور شدن آتش قیام مردم انقلابی و پاسخ مناسب علمای جهان اسلام روبرو خواهد شد، چرا که به فرموده مقام معظم رهبری، امام خامنه ای؛ این علما هستند که بایستی تمدن نوین اسلامی را برپا کنند، و در این راه، امید چندانی به سیاستمداران نیست.

یقینا این اقدامات وقیح آمیزحکومت منفور سعودی،نتیجه سیاست های مسامحه گرایانه برخی دولت ها نسبت به جنایت های مستکبران در طول سالهای اخیر بوده است ،که یکی از موارد مشهود آن،واکنش نا مناسب دولتها نسبت به فاجعه بزرگ منا بود که توسط دولت عربستان سازماندهی شد.

جای بسی تاسف است که مدعیان حقوق بشر که همواره خود را پرچم دار مبارزه با تروریسم معرفی میکنند در مقابل این کشتار وقیحانه دم فرو بسته و کنج عزلت را برگزیده اند. علی ای حال،انتظار عقلی و منطقی از جمهوری اسلامی و دولت یازدهم و در راس آن وزارت امور خارجه،این است که موضعی سخت و انقلابی نسبت به اقدام اخیرعربستان داشته باشند تا بیش از این شاهد سفاکی های این رژیم خون خوار در منطقه نباشیم.

بسیج دانشجویی دانشگاه ارومیه ضمن تبریک و تسلیت به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)و نایب بر حقشان امام خامنه ای مد الظله العالی ،این اقدام وقیحانه آل سعودرا محکوم کرده و انزجار خود رانسبت به آن ابراز میدارد و امید دارد که مسلمین جهان اسلام بیش از پیش بر وحدت خود اتفاق نظر داشته و با بصیرت و هوشیاری کامل اجازه نفوذ اندیشه و اعمال تفرق افکنانه را به خود راه ندهند.

بسیج دانشجویی دانشگاه ارومیه

ارسال نظرات