تودیع و معارفه رئیس سازمان بسیج ورزشکاران البرز

مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان البرز صبح امروز در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۸۴۷۹
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، این مراسم با حضور سرهنگ نمکی معاون اجرایی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، سرهنگ رفیعی بازرس ویژه سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، قدرت اله شمیرانی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان، سرهنگ شاه آبادی رئیس اسبق سازمان بسیج ورزشکاران استان، سرگرد هاشمی رئیس جدید سازمان بسیج ورزشکاران استان، سعید خلج فرمانده پایگاه بسیج شهید کلهر اداره کل ورزش و جوانان البرز، جمعی از پرسنل اداره کل و سپاه استان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

 

در این مراسم سرهنگ شاه آبادی رئیس اسبق سازمان بسیج ورزشکاران استان البرز با قدرانی از همکاری جامعه ورزش و جوانان استان در پیشبرد امورات این سازمان گفت: یکی از وظایف بسیج ورزشکاران ورود پیدا کردن و شناختن آسیب های حوزه ی ورزش برای کمک به رفع مشکلات و تقویت آن است که با همکاری بسیجیان و پرسنل اداره کل ورزش و جوانان تا حدود زیادی در این امر موفق بودیم.

 

وی با بیان این که مهمترین هدف بسیج ورزشکاران ایجاد وحدت رویه، همدلی و هم سویی مسئولان و ادارت مختلف مرتبط با ورزش در استان است، اظهار کرد: خوشبختانه در این راستا گام های خوبی نیز برداشته شده و توانستیم با توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که تهذیب، تحصیل و ورزش را 3 امر مهم برای زندگی جوانان معرفی کردند اقدامات مثبتی را برای ورزشکاران استان انجام دهیم.

 

در ادامه سرگرد هاشمی رئیس جدید سازمان بسیج ورزشکاران استان البرز با قدردانی از تلاش های صورت گرفته، عنوان کرد: اقدامات روبه جلو و موثری که بسیج ورزشکاران در زمان ریاست سرهنگ شاه آبادی انجام داده است را به طور جدی و با تلاش بیشتری ادامه خواهیم داد.

 

وی افزود: امیدوارم با کمک همه ی دست اندرکاران ورزش، این سازمان بتواند ضمن دست یابی به اهداف فرهنگی و پاسداری از نظام مقدس اسلامی، بیش از پیش در انجام وظایف خود موفق باشد.

 

سرهنگ نمکی معاون اجرایی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز نیز دیگر سخنرانان این جلسه بودند. (مشروح در ادامه ی اخبار سایت)

 

شایان ذکر است در پایان با اهدای لوح تقدیر سرهنگ شاه آبادی مورد تجلیل قرار گرفت و همچنین حکم سرگرد هاشمی نیز به وی تقدیم شد.
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار