خبرهای داغ:
نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر:

نفوذ فرهنگی بدترین و خطرناک ترین نوع نفوذ است

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عجب شیر در سومین گردهمایی مصون سازی فرهنگی کارکنان رسمی و وظیفه در مزار شهدای گمنام این شهرستان با اشاره به انواع نفوذ از دیدگاه رهبر فرزانه انقلاب گفت: نفوذ فرهنگی از ابعاد خطرناک‌تر و پیچیده‌تری نسبت به انواع دیگر نفوذ برخوردار است.
کد خبر: ۸۶۱۸۴۱۳
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی با اشاره به تغییر اصول و ارزش های دین و و نظام اسلامی در نفوذ فرهنگی افزود: دشمن می خواهد با نفوذ فرهنگی باورها و ارزش های اسلامی و اعتقادی ما را تغییر دهد و هویت اسلامی را از جامعه بزداید و ایران اسلامی را با نفوذ فرهنگی مهار کند.

وی با بیان اینکه ترویج اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه یکی از راه های مقابله با نفوذ فرهنگی است افزود: هر کس قدرت و اختیار عمل داشته باشد باید از مشکلات مردم بکاهد و هر موقع مسائل فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی حل شود مصون سازی اتفاق افتاده است.

حجت الاسلام طالعی در‌خصوص نفوذ سیاسی نیز اظهار کرد: دشمن تلاش می کند افرادی وارد مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شوند که مورد تایید آن ها باشند تا با این نفوذ، مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز را در جمهوری اسلامی ایران هدف قرار دهد.

وی تاکید کرد: چهارمین شکل از نفوذ در ساختارهای امنیتی کشور با افرادی که از جنس انقلاب هستند و ولی نگاهشان به دشمن است اتفاق می افتد چراکه این افراد منتظرند مشکلات به دست بیگانگان حا شود.

مسئول نمایندگی سپاه عجب شیر اظهار کرد : دشمنان قسم خورده نظام اسلامی انواع نفوذهای اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، امنیتی، اجتماعی و نفوذ در منطقه را در دستور کار خود قرار داده است که مسئولان باید مواظب تهدید های بزرگ نفوذ دشمن باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها