خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) استان قزوین:

ارتباط روحانیون با مربیان حلقات صالحین بیشتر شود

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) استان قزوین اظهار کرد: حضور و ارتباط علما و روحانیون با مجموعه سپاه به خصوص در ارتباط با ارتقاء و گسترش حلقه های صالحین باید نسبت به سال‌های قبل باید بیشتر شود.
کد خبر: ۸۶۱۸۱۴۶
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین،محرمعلی والدی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) استان قزوین صبح امروز با جمعی از فرماندهان حوزه و پایگاه‌ها با مدیریت حوزه علمیه استان قزوین دیدار کرد.

والدی در این دیدار به نقش مهم و تاثیرگذار روحانیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: حضور روحانیت و فعالیت حوزه های علمیه در استان قزوین و حتی در کشور بسیار تاثیرگذار می‌باشد و در این راستا باید این نهاد مهم و باظرفیت را تقویت کرد.

وی با تاکید بر ارتباط بیشتر حوزه علمیه با سپاه افزود: حضور و ارتباط علما و روحانیون با مجموعه سپاه به خصوص در ارتباط با ارتقاء و گسترش حلقه های صالحین باید نسبت به سال‌های قبل باید بیشتر شود.

 والدی با اشاره به ویژگی های بارز مربیان حلقات صالحین تصریح کرد: تقویت و انسجام، انگیزه معنوی و ارتقاء دانش، مهارت‌های تربیتی مربیان و سرمربیان حلقه های صالحین در اولویت مهم و اول قرار گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) متذکر شد: در برخی از روستا‌های استان قزوین عدم حضور روحانی باعث شده که مردم در رابطه با مسائل دینی و شرعی با مشکل مواجهه باشند که امیداواریم حوزه علمیه استان قزوین بتواند در راستای رفع مشکلات دینی و شرعی روستائیان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

مدیریت حوزه علمیه استان قزوین:

حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه  استان قزوین در این دیدار ضمن قدردانی از فعالیت‌های سپاه ناحیه امام سجاد(ع) در شهرستان اقبالیه بیان کرد: مبحث علم آموزی در اسلام و در قرآن بسیار سفارش شده است که امروزه باید به این مسئله پیش از پیش اهمیت داد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین همچنین به مسئله جهاد و مبارزه پرداخت و تصریح کرد: انسان وقتی جان خود را در طبق اخلاص و در راه  دین قرار داده خداوند نیز به او توجه ویژه ای خواهد داشت.

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار