فرمانده سپاه جیرفت:

رژیم فاسد و پلید سعودی ارتجاعی ترین نظام منطقه است

وی با اشاره به قطع رابطه دولت عربستان با جمهوری اسلامی بیان کرد: این قطع رابطه ضرر چندانی به کشور ما نمی رساند بلکه به نفع ماست و پیش از این نیز کشورهای اروپایی این کار را کردند ولی پس از مدتی با التماس بازگشتند.
کد خبر: ۸۶۱۷۵۶۴
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات:  نشست بصیرتی حوزه مقاومت امام حسن مجتبی(ع) استان کرمان شهرستان جیرفت با حضور سرهنگ حمیدرضا محمدی فرمانده سپاه جیرفت  و فرماندهان پایگاههای مقاومت و متربیان و سرگروههای صالحین و همچنین شورای حوزه و پایگاههای مقاومت در مسجد حضرت رسول(ص) برگزار شد.

محمدی در خصوص اتفاقات اخیر غرب آسیا و شهادت شیخ نمر گفت: بنا به فرموده قرآن کریم هر اقدام تفرقه افکنانه بین مسلمین کار یهود است و از آنجا که آل سعود بخشی از تکمیل کننده پازل صهیونیزم جهانی می باشد و اقدام اخیرا آن کشور در جهت کاهش روابط دیپلماتیک با ایران نیز در این راستا است.

وی افزود: رژیم سعودی روحانی مبارز شیخ نمر رهبر شیعیان این کشور را به بهانه تحریک علیه دولت همراه با ۴۷نفر دیگر مظلومانه اعدام کرد که به زودی این خون های به نا حق ریخته گریبان آنها را خواهد گرفت و شاگردان و دوستداران آن شهید ساکت نخواهند نشست.
وی با اشاره به قطع رابطه دولت عربستان با جمهوری اسلامی بیان کرد: این قطع رابطه ضرر چندانی به کشور ما نمی رساند بلکه به نفع ماست و پیش از این نیز کشورهای اروپایی این کار را کردند ولی پس از مدتی با التماس بازگشتند.

وی گفت: رژیم پلید و فاسد سعودی ارتجاعی ترین نظام در منطقه و بلکه در دنیاست و این غصه را چگونه می توان تحمل کرد که نظام و رژیم حاکم کشوری اسلامی که اماکن مقدسه مسلمان را در خود جای داده است اینقدر ظالم و ستمگر باشند.

محمدی خاطرنشان کرد:اگر ما پیش از این با جدیت به سازمان ملل شکایت می کردیم و به جای دیپلماسی خنده جواب قاطع و محکم می دادیم شاید این اتفاقات نمی افتاد.

وی گفت:خوب بود دولتمردان همان زمان عمل وقیح فرودگاه جده یا حادثه منا برخورد قاطع از جمله قطع رابطه را با این آل خبیث انجام می دادند بلکه با دیپلماسی ذلیلانه نمی توانیم کاری از پیش ببریم.

فرمانده سپاه جیرفت تاکید کرد:متاسفانه در اثر ضعف و بی تدبیری علی رغم به شهادت رساندن آیت الله نمر، مسئولین این کشور ایران را هم تهدید میکنند.

در پایان ایشان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و همچنین بحث نفوذ از کلیه بسیجیان در خواست نمود که در این زمینه تلاش و همکاری نمایند و زمینه حضور حداکثری در کنار صندوقهای رای را فراهم نمایند.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات