خبرهای داغ:
با حضور جانشین فرماندهی گروه تخصصی کربلا

مدیرعامل جدید موسسه امین آذربایجان غربی معرفی شد

با حضور جانشین فرماندهی گروه تخصصی کربلا، مدیرعامل جدید موسسه امین آذربایجان غربی معرفی شد.
کد خبر: ۸۶۱۷۴۵۴
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، طی مراسمی با حضور سردار کریمی، جانشین فرماندهی گروه تخصصی کربلا ، رحیم پناه به عنوان مدیر عامل جدید موسسه امین آذربایجان غربی معرفی شد.

در این مراسم جانشین فرماندهی گروه تخصصی کربلا با اشاره به رسالت و ماموریت سازمان سپاه در عرصه مدیریت، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان مدافع انقلاب همواره در صحنه های دفاع از نظام اسلامی حضور چشمگیری داشته است.

سردار کریمی با بیان اینکه با وجود فشارها و توطئه های دشمنان طی ۳۶ سال گذشته نظام اسلامی قله های ترقی را می پیماید، افزود: امروز شرایط کشور با گذشته قابل مقایسه نیست .

وی با اشاره به اینکه توطئه های دشمنان همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: علیرغم خوش بینی برخی ها در داخل برای ارتباط با آمریکا، امروز ابعاد علل عدم ارتباط با آمریکا کاملا مشخص است.

جانشین فرماندهی گروه تخصصی کربلا با بیان اینکه اگر در همه مساجد امریکا شعار ( لا اله الا الله ) پخش شود باز هم نباید به امریکا اعتماد کرد، افزود: امروز نظام اسلامی در صحنه های مختلف معادلات جهانی را بر هم زده است.

سردار کریمی با گریزی به فتنه 88 و توطئه های دشمنان در عرصه انتخابات گفت: فتنه گری های سال 88 نباید فراموش شود چرا که این فتنه به دنبال ایجاد مشکلات عظیم برای نظام اسلامی بود.

وی رهنمود و رهبری امام گونه مقام معظم رهبری را در سال 88 بی نظیر عنوان کرد و گفت: بیانات رهبری چراغ راهی برای تشخیص سره از ناسره بود.

جانشین فرماندهی گروه تخصصی کربلا با بیان اینکه دشمن در عرصه جنگ سخت و نرم نتواسته کاری از پیش ببرد، افزود: راه اندازی جنگ اقتصادی از توطئه های دشمنان است که باید در این زمینه نسبت به امیدآفرینی در جامعه اقدام کرد.

وی با اشاره به پایه های سست فروش نفت در حال حاضر گفت: در شرایط رکود اقتصادی و نفتی موسساتی همچون موسسه امین با فعالیت های اقتصادی می توانند در جامعه امید آفرینی کنند.

مدیر عامل گروه تخصصی کربلا با اشاره به حوداث اخیر منطقه گفت: ترکیه با دلارهای قطر و عربستان از گروه تروریستی داعش حمایت می کند.

سردار کریمی یکی از وظایف را تربیت نیروی انسانی و پرورش مهندسین توانمند برای رفع نیاز کشور عنوان کرد و گفت: همین قدر که مهندسین مجرب، توانا و معتهد به جامعه تحویل داده شده است،برای سپاه کافی است.

در ادامه این مراسم جوانمرد مدیر عامل سابق موسسه گزارشی از عملکرد پنج ساله موسسه ارائه کرد و گفت: پیشرفت، رشد و توان اجرایی این موسسه در سایه تلاش شبانه روزی همکاران و اعتقاد و باورهای درونی در راستای لبیک به ندای مقام معظم رهبری در امر تولید ملی، توان اقتصادی و اقتصاد مقاومتی محقق شده است.

رحیم پناه مدیر عامل جدید موسسه نیز در این مراسم با تقدیر از فعالیت های انجام شده اظهار داشت:به امید خداوند متعال با همکاری، همدلی و همکاری تمام مجموعه های توانمند در راستای خودکفایی و عدم وابستگی کشور به بیگانه و اقتصاد مقاومت و پیشرفت کشور تلاش می شود.

وی با بیان اینکه موسسه امین یکی از موسسات موفق صنعتی گروه تخصصی کربلا محسوب می شود، خاطرنشان کرد: همکاری بیشتر موجب ارتقای فعالیت های موسسه خواهد شد.

گفتنی است، در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های مهندس جوانمرد، با حکم فرمانده تخصصی کربلا ،مهندس رحیم پناه به عنوان مدیر عامل جدید موسسه توسط سردار کریمی معرفی شد.

ارسال نظرات