رئیس بسیج رسانه کهگیلویه وبویراحمد:

نخستین یادواره شهدای رسانه کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نخستین یادواره شهدای رسانه استان در یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۷۱۵۰
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸

قربانعلی حسن زاده  اظهار داشت: یادواره شهدای بسیج رسانه استان 21 دی ماه ساعت 10 صبح در محل کنگره شهدای یاسوج برگزار می‌شود.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه وبویراحمد گفت: شهیدان پیمان بزرگزاده و خداعفو عبدیان شهدای رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.

وی برگزاری دوره آموزشی خبرنگاران با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدا و سیمای مرکز استان و اعزام 20 نفر از فعالان رسانه‌ای به تهران و بازدید از مراکز فرهنگی، علمی و تاریخی و برگزاری دوره کوتاه مدت آموزشی را از برنامه‌های اجرایی آینده بسیج رسانه عنوان کرد.

حسن زاده با بیان اینکه اگر نگاهی به گوشه و کنار دنیا از جمله خاورمیانه بیندازیم متوجه می‌شویم که آثار شهدای انقلاب اسلامی دفاع مقدس در جای جای این منطقه دیده می‌شود، گفت: امروز به پاس وجود شهدا، با امنیت تمام در کشور زندگی کنیم.

وی تصریح کرد: امنیت و آسایش حال حاضر خود را مرهون مجاهدتهای شهدا، رشادت و فداکاری افرادی است که در جنگ و صحنه‌های مختلف انقلاب، انجام وظیفه کردند.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه وبویراحمد گفت: شهدای دفاع مقدس شناسنامه و هویت ملت ایران هستند و باید نسل جوان که مورد هجمه فرهنگی دشمن هستند با ارزش‌های دفاع مقدس آشنا شوند.

وی گفت: جهاد و شهادت در راه خدا دری از درهای رحمت الهی است و به روی هرکسی باز نمی‌شود، شهدا بندگان عزیز خدا هستند که در شهادت به رویشان باز شده است.

حسن زاده با بیان اینکه نسل چهارم انقلاب با دوران دفاع مقدس آشنایی چندانی ندارند و لازم است از رشادت، جانفشانی، ایثار و فداکاری‌های رزمندگان اسلام در زمان جنگ تحمیلی و نابرابر آگاهی بیشتری داشته باشند، تصریح کرد: با برگزاری یادواره‌ها، نمایشگاه‌ها و نشست‌های بصیرتی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گام برداشت.

ارسال نظرات