مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثار گران کردستان

عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون رشادت و جانفشانی شهداست

مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثار گران کردستان در مراسم معارفه سرپرست بنیاد شهید وامور ایثارگران دهگلان و افتتاح ساختمان این اداره گفت: عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون رشادت و جانفشانی شهداست.
کد خبر: ۸۶۱۶۵۹۵
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، باحضور سلیمانی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران کردستان و معاون استاندار درامور ایثار گران کردستان، فرماندار دهگلان و جمعی از مسئولین شهرستان سرپرست بنیاد شهید دهگلان معرفی شد.
نظری فرماندار دهگلان درآئین معارفه سرپرست بنیاد شهید وامور ایثار گران دهگلان گفت: رسیدگی به امورات شهدا وخانواده ای آنان با ید به نحو شایسته ای انجام شود زیرا که شهدای حق بزرگي بر گردن همه ما دارند و ما وظيفه داريم در حفاظت از خون اين عزيران حداکثر تلاش خود را به کار ببریم
وی افزود: شهادت و خون سرخ شهدا رمز پیشرفت و عبور از موانع برای دستیابی به نظام جمهوری اسلامی بوده است و اگر خواهان پیشرفت روز افزون جامعه اسلامی و نظام هستیم باید این فرهنگ را تقویت کرده و ادامه دهیم.

محمد سلیمانی در مراسم معارفه درجمع خانواده ای معظم شهدا، جانبازان ،ایثار گران دهگلان رکن پیروزی انقلاب اسلامی ایران را حاصل دلاوری شهدا و ایثارگران دانست وگفت: اگر رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران نبود، امروزما شاهد عظمت، عزت و اقتدار ایران اسلامی درجهان نبودیم.


وی با بیان اینکه شهدا رهروان امام راحل و دستاورد انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی هستند، خواستار توجه اقشار مختلف و مسئولان به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شد.
میر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان گفت: همه اقشار و مسئولان موظفند که برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنند.
سلیمانی با اشاره به بیانات امام راحل که فرمودند بنیاد شهید افضل ترین بنیاد است چونکه شهدا افضل ترین انسان هستند و از دستگاه بنیاد شهید به عنوان دستگاه عصمت و طهارت نام برده است.
وی افزود: شهدا از جایگاه بسیار بالایی برخوردارند و در قرآن کریم از شهدا به عنوان زندگان جاودان نام برده شده است که شهدا نمرده اند و بلکه زنده اند و نزد پروردگار شان روزی می خورند.
وی درادامه گفت : کسانی که در مقام معامله با خدا و دراین وادی گام نهادند وبه استقبال شهادت رفتند جایگاهشان درکنار انبیاء است.
وی افزود: در شهرستان دهگلان به علت نبود مکان مناسب برای راه اندازی اداره بیناد شهید وامور ایثار گران خانواده معظم شهدا وایثار گران وجانبازان مجبور بودند برای خدمات به شهرستانهای قروه وسنندج مراجعه کنند ودچار مشکلات فراوانی می شدند.
سلیمانی گفت: از امروز دیگر این بنیاد در شهرستان افتتاح می شود وجهت خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا ،جانبازان وایثار گران فعالیتش را شروع می نماید.
در پایان سید مهدی حسین پناهی به عنوان سرپرست بنیاد شهید وامور ایثار گران شهرستان دهگلان معرفی شدند.

گفتنی است که بعداز معارفه سرپرست بنیاد شهید وامور ایثار گران ساختمان این ادار ه با حضور خانواده های شهدا ،جانبازان ایثارگران افتتاح شد.

ارسال نظرات