واکنش مسئولان بهاباد در اعدام خصمانه شیخ نمر؛

نابودی آل سعود وعده الهی است/ریختن خون مردم یمن و شیخ نمر؛ ادامه راه فرعون و کفار قریش

در پی به شهادت رساندن آیت الله شهید شیخ نمر باقر النمر جمعی از مسئولان بهاباد این اقدام رژیم آل سعود را محکوم کردند.
کد خبر: ۸۶۱۶۴۹۳
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد: در پی به شهادت رساندن آیت الله شهید شیخ نمر باقر النمر جمعی از مسئولان بهاباد این اقدام رژیم آل سعود را محکوم کردند.

حجت السلام مجید نیکخو رییس اداره تبلیغات اسلامی بهاباد با محکوم کردن اعدام شیخ نمر باقر النمر توسط رژیم سفاک آل سعود گفت : ما قطعا این عمل جنایتکارانه رزِم آل سعود را محکوم می کنیم و قطعا جهانیان بدانند و استکبار جهانی و کسانی که این نیابت را به عربستان سعودی دادند بدانند که رژیم آل سعود نفس های آخرش را می کشد و به زودی زود این رژیم به فضل پروردگار سرنگون خواهد شد.

حجت الاسلام  علیرضا گنجی مسئول بسیج طلاب بهاباد هم در خصوص اعدام شیخ نمر گفت : ما این عمل زشت آل سعود را محکوم می کنیم و اعلام می داریم که تا آخر از این نظام و انقلاب و اسلام دفاع خواهیم کرد.

وی گفت : این اقدام پیامدهای بسیار سنگین سیاسی برای عربستان خواهد داشت،خانه سست و عنکبوتی رژیم آل سعود با اجرای حکم اعدام شیخ نمر فرو می‌ریزد و این رژیم با شهادت این عالم شیعی یک جواب قطعی از امت شیعه می‌گیرد و آل سعود هم به پایان عمر خود می‌رسد و این وعده الهی است.

حجت الاسلام سید ضیاء رضی بهابادی یکی از روحانیون بهاباد ی هم با محکوم کردن جنایات رژیم آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله نمر باقر النمر گفت : به برکت شهادت این شهید مجاهد در خفقان بسیار وحشیانه عربستان که ایشان بلند شد و ندای حسینی سرداد و قیام و عمل حسینی انجام داد به برکت این عالم مجاهد و بزرگوار شاهد انتفاضه ای در عربستان سعودی باشیم .

رییس و اعضای شورای اسلامی شهر بهاباد هم به شدت این اقدام تروریستی دولت عربستان را محکوم کردند و خواستار مجازات عاملان این جنایت شدند اکبر فلاح رییس شورای اسلامی شهر بهاباد با محکوم کردن اقدام تروریستی عربستان در به شهادت رسیدن آیت الله نمر گفت : دولت عربستان بداند به زمین ریختن خون های پاک در یمن و خون عالمی که دغدغه  دین دارد قدم گذاشتن در راه فرعون و کفار قریش است.

وی افزود : شهادت این عالم مجاهد موجب تاثر شیعیان شده است و این اقدام جنایتکارانه آل سعود نقض حقوق بشر است.

رییس شورای شهر بهاباد اظهار کرد: اعدام شیخ نمر پایه های حکومت آل سعود را متزلزل تر از گذشته خواهد کرد و به نابودی هر چه بیشتر خاندان آل سعود کمک می کند.

رمضان باقری مدیر کمیته امداد امام خمینی ره بهاباد هم با محکوم کردن اعدام آیت الله شیخ نمر باقر النمر توسط رژیم آل سعود گفت : اعدام شیخ نمر یعنی کندن قبر آل سعود بدست خود آل سعود.

باقری تصریح کرد : اعدام شیخ نمر برای کسانی که به مرام تشیع معتقد هستند درس پایداری و مقاومت می دهد و ایشان برای کسانی  که با ظالم مقابله می کنند به عنوان الگو مطرح خواهند شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی ره بهاباد افزود: جریان خون مطهر شیخ نمر موجی را بر خواهد افراشت و طوفانی را به پا خواهد کرد که جز با سرنگونی این رژیم منحوس آرام نخواهد گرفت.

حسن عبدالله ئیان بهابادی رییس آموزش و پرورش بهاباد ضمن محکومیت اعدام شیخ نمر عالم ربانی و مجاهدت راه حق توسط رژیم وهابی آل سعود عربستان از مجامع بین المللی بویژه کنفرانس اسلامی خواستار مجازات عاملان این جنایت تروریستی شد.

وی خاطر نشان کرد : آل سعود و تمامی مستکبران حامی تروریست باید بدانند که هیچ وقت ندای عدالت خواهی و حق طلبی شیخ نم خاموش نخواهد شد و یقینا وعده خداوند متعال که حق پیروز شدنی است به واقعیت تبدیل خواهد شد.

 

محمد رضا خادمی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهاباد : رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهاباد هم ضمن محکوم نمودن اعدام عالم مجاهد و شجاع شیخ نمر باقر النمر روحانی برجسته شیعه عربستان توسط رژیم آل سعود گفت:  کاخ عنکبوتی وهابیت امروز چنان سست و متزلزل شده است که وجود یک روحانی و مبلغ دینی را در جامعه عربستان برنمی­تابد. اما مگر می­شود اندیشه را با اعدام خشکاند اگر چنین است پس چرا اندیشه عدالت­خواهی و ضد استبدادی و ضد استعماری بعد از تقدیم هزاران شهید روز به روز تنومندتر می ­شود؟

ما استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهاباد ضمن محکوم نمودن جنایات رژیم مستبد وهابی آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله شیخ محمد نمر رهبر شیعیان عربستان، و عرض تسلیت به حضور حضرت بقیه­اله العظم امام زمان (عج) و نائب برحقش حضرت امام خامنه­­ای، با دانشجویان جهان اسلام در مبارزه با خشونت و افراطی­گری بیعت نموده خواستار رسیدگی مجامع بین­المللی به این جنایت هستیم.

وی تصریح کرد: از دیدگاه شیعیان شهادت مظلومانه آیت‌الله نمر از الطاف پروردگار می‌باشد که به دنبال آن نابودی و اضمحلال خاندان آل سعودی را در پی خواهد داشت، ممکن است کمی زمان ببرد اما قطعاً این رژیم سرنگون خواهد شد زیرا خون این شهید نوعی برکت را در بین شیعیان عربستان و هم حمیتی را میان علمای بلاد اسلامی ایجاد خواهد کرد، این خون هرگز فراموش نخواهد شد.

ارسال نظرات