نماینده مردم تبریز در مجلس در گفتگو با بسیج:

اقدام دادستانی در پیگیری موضوع آلودگی هوا ستودنی است

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: یکی از موارد اساسی که مدعی العموم باید ورود کند و به نحو صحیح هم دادستان وارد شد برخورد قضایی با افرادی است که سلامت کشور را به خطر می اندازند.
کد خبر: ۸۶۱۶۴۵۴
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
میر هادی قره سید رومیانی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: یکی از موارد اساسی که مدعی العموم باید ورود کند و به نحو صحیح هم دادستان وارد شد برخورد قضایی با افرادی است که سلامت کشور را به خطر می اندازند.

وی افزود: عده ای با اقدامات ناصحیح و نظارت ضعیف خود موجب می شوند که یک شهر آلوده شود اینکه آلودگی در کلان شهر های کشور ما به نمایش گذاشته شود بسیار برای ما ناپسند است و این اقدام دادستانی در پیگیری این موضوع بسیار موثر و ستودنی اشت.

رومیانی تأکید کرد: آلودگی هوا منشأ صنعتی دارد و عدم ایجاد ساختار های صحیح در کلان شهر ها و عدم به روز رسانی دستگاه ها و ماشین آلات و اهمیت ندادن جدی به تلطیف آب و هوا موجب شد که ما این وضعیت بد را در زمستان امسال تجربه کنیم و این ظلم به نسل های بعدی است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در طرح های تفصیلی شهر ها و طرح جامع کلان شهر ها کاربری های زیادی را گرفتیم و متاسفانه محیط زیست هم ورود اساسی به این موضوع نکرده و اینها باید اصلاح شود تا بتوانیم در آینده از هوای پاک، آب آشامیدنی سالم و ژئوفیزیک خوب و پایدار استفاده کنیم.

ارسال نظرات