در منطقه داریون استان فارس برگزار شد

مراسم دومین سالگرد دفن شهدای گمنام

دومین سالگرد دفن شهدای گمنام منطقه داریون مراسمی به همت حوزه های مقاومت بسیج امام موسی کاظم (ع) و حضرت نرجس (س) در شهر داریون استان فارس برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۶۴۲۳
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: به مناسبت دومین سالگرد دفن شهدای گمنام منطقه داریون مراسمی به همت حوزه های مقاومت بسیج امام موسی کاظم (ع) و حضرت نرجس (س) با حضور خانواده های معظم و معزز شهدا،ایثارگران و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس ،فرماندهان و بسیجیان پایگاههای تابعه و بعضی از مسئولین شهر داریون برگزار شد.

سرگرد حسینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام موسی کاظم(ع) گفت: شهدا عزادار نمی خواهند شهدا رهرو و پیرو می خواهند و شهدا نیازی به ما و جلسات ما ندارند و ما به شهدا نیاز داریم و در تکاپو هستیم که به حرمت خون شهدا خیری از دنیا و آخرت عاید ما شود.

وی در بخش دیگر به خاطره ای از یکی از شهدای گرانقدر اشاره کرد و در خط ولایت بودن را خواسته ی همه شهدا دانست.

حجت السلام والمسلمین عزیزی امام جمعه منطقه داریون ضمن گرامیداشت دهه بصیرت و یوم الله 9 دی ماه به ذکر آیاتی از قرآن کریم مجید در خصوص شهدا پرداخت.

وی ادامه داد:((زندگی نامه شهدا را بخوانیم.خانواده شهید بودن ارزش است وجوانان ما شهید شدند که سایه ولایت بالای سر ما باشد)).

وی در خصوص تحولات سیاسی روز و مسائل بعد از برجام هم خاطر نشان کرد:"مقامات دولتی مشروعیتشان به واسطه ولایت است و امروز دروغگوترین دولت در دنیا آمریکاست واقدامات خصمانه اخیر دولت آمریکا این جمله امام خامنه ای را در ذهن تداعی می کند که ایشان فرمودند:"به این مذاکرات خوشبین نیستم)).

در پایان امام جمعه داریون بر اساس وصیت نامه های شهدا گفت:"امروز شهید از ما چه می خواهد"؟امروز شهید عمل کردن به وصیت نامه اش را از ما می خواهد و قریب به اتفاق شهدا این 3 خواسته را در وصیت نامه هایشان نوشته اند:

1)با ولایت باشیم و پشت سر ولایت مطلقه فقیه حرکت کنیم.

2) تقوای الهی داشته باشیم

 3)تعظیم شعائر و اقامه نماز جمعه را داشته باشیم

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات