خانواده های معظم شهدای شهرستان پیشوا به مشهد مقدس اعزام شدند

کاروان زیارتی متشکل از خانواده های معظم و بزرگوار شهدای شهرستان پیشوا با هدف تکریم از مقام والای شهدا و خانواده های آنها از طرف ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا به مشهد مقدس اعزام شدند
کد خبر: ۸۶۱۵۴۹۱
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت بسیج پیشوا:کاروان زیارتی متشکل از خانواده های معظم و بزرگوار شهدای شهرستان پیشوا با هدف تکریم از مقام والای شهدا و خانواده های آنها از طرف ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا به مشهد مقدس اعزام شدند.

این اردوی زیارتی با هدف تجلیل از خانواده های معظم ایثارگران و شهدای هشت سال دفاع مقدس برپا شده است و خانواده های معظم شهدا،بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحج علی بن موسی الرضا (ع) را زیارت خواهند نمود و در  برنامه هایی که برای آنها در نظر گرفته شده شرکت خواهند نمود و از اماکن دینی و تاریخی و موزه  آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا(ع)بازدید خواهند نمود. .
خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان و تکریم آنها افتخاری بزرگ  است و شهدا با گذشتن از جان و مال خود،عزت و سرافرازی را برای نظام اسلامی به ارمغان آوردند و بی شک از تمام ظرفیت ها و امکانات برای رفع مشکلات خانواده های معظم شهدا و جانباران استفاده خواهد شد.


ارسال نظرات